شناسهٔ خبر: 58242 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

ترافیک سنگین در تهران – قم و البرز

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

به گزارش "نماینده"، سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور درحال حاضر محور های تهران – قم و استان البرز بار ترافیکی سنگین حاکم است و همچنین ورودی های کلانشهر ها از ترافیک پرحجم و روان برخوردار هستند.

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد:همچنین بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در آستارا در استان گیلان بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

 

سرهنگ حمیدی در ادامه بیان بیان داشت: درحال حاضر محور آزادشهر – شاهرود در استان گلستان کماکان به علت ریزش کوه و بارش باران ، محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه‌سازی و محور شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و سیل کماکان تا اطلاع ثانوی مسدودهستند.

 

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی از طریق سایت راهور 120 و شماره تلفن 88255555 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما