شناسهٔ خبر: 58230 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هاشمی:

ترور شخصیتها عزم و اراده ملت ایران را برای ادامه مسیر راسخ‌تر کرد

سید مهدی هاشمی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: دشمنان جمهوری اسلامی همواره از طریق حوادث تروریستی اهداف خود را دنبال می‌کرده‌اند که البته این اقدامات عزم و اراده ملت ایران را برای ادامه مسیر راسخ‌تر کرده است.

به گزارش نماینده، سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به سالروز حادثه تروریستی دفتر حزب جمهوری در هفتم تیرماه سال ۶۰ گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره سعی داشته‌اند تا از حربه اقدامات تروریستی چه به منظور ایجاد رعب و وحشت و چه به منظور حذف عوامل مؤثر در نظام اهداف خود را دنبال کند.

وی افزود: استکبار جهانی همواره با بمب‌گذاری و ترور و یا حمایت از گروهک‌های تروریستی به دنبال ایجاد رعب و وحشت و یا از سر راه برداشتن برخی شخصیتها بوده است که البته باید به این موضوع نیز توجه داشته باشد که نتایج این اقدامات دامن خود آنها را نیز خواهد گرفت.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: ترور شخصیتهای همچون شهید بهشتی و یاران وی و... نه تنها مانع پیشرفت جمهوری اسلامی نشده بلکه عزم و اراده ملت و نظام را برای ادامه مسیر خود راسختر کرده است و لذا دشمنان نیز باید از اقدامات گذشته خود درس بگیرند و تجربیات گذشته خود را مجددا تکرار نکنند.

 

نظر شما