شناسهٔ خبر: 57904 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سالک در نطق میان‌ دستور:

فتنه ۸۸ جریان‌سازی دشمن برای وارونه نشان دادن اسلام بود

سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: دشمنان در مقابل استدلال منطقی و بیان قوی دین حق با جریان‌سازی‌هایی همچون فتنه‌های 78 و 88 سعی می‌کنند تا اسلام را وارونه نشان دهند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی با گرامیداشت یاد و خاطره سالگرد شهادت شهید چمران اظهار داشت: ستمگران و دشمنان با تمام قدرت و با ابزار روز اراده کردند که نور خدا، عترت و حاکمیت دینی را در هدایت جامعه بشری و نور اندیشه‌های بلند امام و کلمات و تدابیر مقام معظم رهبری را خاموش کنند.

وی با اشاره به اینکه آنها در مقابل استدلال منطقی و بیان قوی دین حق با جریان‌سازی‌هایی همچون فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ سعی می‌کنند تا اسلام را وارونه نشان دهند، افزود: اراده خدا بر آن است که با رشد و آگاهی و بصیرت و تفکر جامعه و تدبیر رهبری نورش را تمام کند.

سالک از عملکرد عاجزانه و ملتمسانه کفار در برابر گسترش اسلام ناب سخن گفت و با یادآوری اینکه ما منتظر ظهور دولت امام زمان (عج) هستیم، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و اسرائیل با کمک عربستان، قطر و ترکیه به جهت جبران شکست خود در سوریه، جریان خونخوار و جنایتکار دور از اسلام داعش تکفیری را از سوریه و عراق آورده است که البته با فتوای آیات عظام و علمای اهل سنت، عراق به گورستانی برای عناصر داعش تبدیل شد.

وی در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به بازی شب گذشته تیم ملی مقابل آرژانتین تصریح کرد: مردم با شادی خود نشان دادند که از کار خوب قدردانی می‌کنند و به دنبال نتایج خوب نیستند، باید در خدمت معضلات مردم کار کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مورد مباحث فیلترینگ گفت: نباید در میدانی که صهیونیست‌ها برای ما ساخته‌اند بازی کنیم، البته ما با افراط و تفریط مخالفیم، و الا باید از ابزار تکنولوژی برای رشد اسلام بهره بگیریم.

سالک با تأکید بر اینکه ما با شبکه‌های اجتماعی مخالف نیستم، بلکه با شبکه‌های صهیونیستی مخالفیم، بیان کرد: مردم ما ۱۴۰۰ سال است که مسلمان و با عمق انقلاب و محوریت ولایت آشنا هستند.

وی با تذکر خطاب به سیاسیون مغرض مبنی بر به راه نیانداختن جنگ‌های دروغین در راستای اهداف دشمنان اضافه کرد: ایران با ولایت امام خامنه‌ای قوی‌ترین کشور اعتقادی است و آقایان برای جبران شکست اقتصادی و سیاسی از لیبرالیزم فرهنگی پرهیز کنند.

سالک با تأکید بر کار برای معیشت مردم طبق ضوابط فرهنگی گفت: مردم قدرشناس هستند.

وی در مورد جلسه بررسی نگرانی‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در قبال مسائل فرهنگی که روز سوم خرداد با حضور طلاب و تنی چند از اعضای مدرسین در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، بیان داشت: موضع‌گیری استاندار قم در قبال این نشست مورد بهره‌برداری شبکه‌های معاند قرار گرفت.

نماینده مردم اصفهان از برخورد استاندار قم با مدیران انقلابی که در همایش شرکت کرده بودند خبر داد و افزود: استاندار، شهردار قم را نیز تحت فشار قرار داده است و ما به وزیر کشور تذکر می‌دهیم که شعار دولت مبنی بر آزادی بیان را رعایت کند.

وی در ادامه از رئیس‌ جمهور خواست تا برای یک بار جلسه‌ای با حضور وزرا برای بررسی و تأمین صندوق بازنشستگان کشور تشکیل داده و به نگرانی و دردسر خانواده‌های بازنشسته فولاد و ذوب آهن خاتمه دهد.

سالک با اشاره به اینکه همین الأن این خانواده‌ها در مقابل مجلس تجمع کرده و نگران پرداخت مطالباتشان هستند، ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان از همگان می‌خواهیم تا نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در برابر روزه‌خواری و نیز بحث حجاب و عفاف توجه کرده و نیز از دولتمردان تقاضا داریم از نشستن بر سر سفره‌های رنگین افطار خودداری و همچنین از پرداختن به حاشیه‌ها در ماه مبارک رمضان پرهیز کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما