شناسهٔ خبر: 57793 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

۵ وزیر اقتصادی میهمان بهارستانی ها می شوند !

براساس برنامه کمیسیون‌ها در هفته جاری ۵ وزیر اقتصادی دولت به مجلس خواهند رفت تا پاسخگوی سوالات نمایندگان باشند؛ همچنین بررسی منابع و مصارف هدفمندی یارانه‌ها با حضور دستگاه‌های مختلف در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه مجلس است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس ؛ دستور کار جلسات هفتگی کمیسیون‌های اقتصادی مجلس برای هفته جاری تعیین شد. بر این اساس اعضای کمیسیون اصل ۹۰ روز سه‌شنبه گزارش‌های رسیده در خصوص چگونگی اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، مسائل و مشکلات مسکن مهر و عدم اجرای صحیح قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیاد را در نشست عمومی خود استماع می‌کنند.

همچنین کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ادامه بررسی بندهای چهارگانه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، بررسی طرح اساسنامه شرکت ملی نفت ایران را در دستور کار دارد.  

کمیسیون مشترک طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز با حضور کارشناسان، دستگاه‌های ذیربط طرح تشکیل این سازمان را بررسی می‌کند. روز سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی میزبان وزیر جهاد کشاورزی برای پاسخگویی به سؤالات مقداد نجف‌نژاد و قاضی‌پور است همچنین از وزیر نفت نیز دعوت شده تا پاسخگوی سؤال آصفری نماینده اراک خواهد بود.

همچنین در همین روز وزیر صنعت نیز به سؤال خانم عالی نماینده سیستان پاسخ خواهد داد. کمیسیون امنیت ملی نیز از وزیر نیرو دعوت کرده تا سه‌شنبه پاسخگوی سؤال حسن کامران باشد. به گزارش فارس، کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس روز سه‌شنبه از دستگا‌ههای مختلف دعوت کرده تا وضعیت عملکرد منابع و مصارف، هدفمندسازی یارانه‌ها را گزارش دهند.

در همین روز معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اقدامات انجام شده را در تدوین لایحه برنامه ششم توسعه به اعضای این کمیسیون ارائه خواهد کرد.

روز سه‌شنبه کمیسیون بهداشت و درمان پذیرای وزیر تعاون، کار و رفاه برای پاسخگویی به دو سؤال نماینده مجلس است. همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه در کمیسیون صنایع مجلس به سؤالات آقایان طلا، کامران، موسوی لارگانی و سرکار خانم بهمنی پاسخ خواهد داد.

برچسب‌ها:

نظر شما