شناسهٔ خبر: 57783 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

هوآوی گوشی مولان را معرفی کرد + تصویر

به گزارش نماینده به نقل از ایسنا ؛ در این تصاویر مشخص است که دور قاب هوآوی مولان با نوار فلزی کار شده و یک حسگر تشخیص اثر انگشت پشت گوشی و زیر دوربین تعبیه شده است. جای قرارگیری حسگر اثرانگشت این گوشی یادآور محل قرارگیری این حسگر در اچ تی سی وان مکس است.

پردازنده هشت هسته‌ای این گوشی موسوم به "کرین ۹۲۰" از چهار هسته‌ کورتکس- آ ۱۵ و چهار هسته‌ کورتکس- آ ۷ که به طور همزمان قادر به کار کردن هستند بهره می‌برد. مولان مولان مولان هسته‌های کورتکس- آ ۱۵ دارای سرعت تا دو گیگاهرتز تا دو گیگاهرتز هستند و سرعت هسته‌های کورتکس - آ ۷ از ۱.۳ گیگاهرتز تا ۱.۶ گیگاهرتز است.

کرین ۹۲۰ از کارت گرافیک چهار هسته‌ای مالی بهره می‌برد. یکی دیگر از قابلیت‌های کلیدی این پردازنده جدید پشتیبانی از ال‌تی‌ای ۶، پردازنده صوتی حرفه‌ای، تصویربرداری ۴k و قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت QHD است. هوآوی "مولان" از نمایشگر ۱۰۸۰ پیکسل، رم ۳ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۴K و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

بنچ مارک هوآوی مولان در روزهای گذشته منتشر شد و نشان می‌دهد که از تمام گوشی‌های رده بالای موجود در بازار بالاتر است. این گوشی در تاریخ ۲۴ ژوئن به طور رسمی معرفی خواهد شد.

 

مولان

تنها ابهام موجود درباره نام این گوشی است بطوریکه منابع افشا کننده این تصاویر نام پرچمدار بعدی هوآوی را "هانر ۶" اعلام کرده‌اند.

اگر اینطور باشد این گوشی یکی از اعضای تازه وارد خانواده گوشی‌های دارای قیمت رقابتی هوآوی خواهد بود و باید همچنان منتظر پرچمدار هوآوی در سال ۲۰۱۴ باشیم.

نظر شما