شناسهٔ خبر: 57657 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

راهکار استاندار بغداد درباره شایعات داعش

بغداد استاندار بغداد از برگزاری کنفرانس‌های خبری روزانه برای تکذیب شایعات و افشای ابعاد جنگ روانی تروریست‌ها علیه دولت عراق و نشست فردای عشایر در بغداد خبر داد.

به گزارش نماینده، «علی محسن التمیمی» استاندار بغداد اعلام کرد که این استانداری از امروز به طور دوره‌ای کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد تا به شایعات پاسخ دهد و شهروندان عراقی را در جریان احبار صحیح و وضعیت کشور قرار دهد.

وی  پس از یک نشست امنیتی گفت: این نشست به منظور بررسی امکانات و آمادگی‌های امنیتی و هماهنگی با رهبران در بغداد و امکان ارائه حمایت لجستیک به نیروهای امنیتی برگزار شد و درباره برخی مسائل از جمله حمایت نیروهای امنیتی از سوی دولت محلی گفت‌وگو شد.

التمیمی از تمام نیروهای امنیتی در بغداد خواست تا به طور یکپارچه برای مقابله با تروریست‌ها بایستند و مانع ایجاد هرگونه شکاف امنیتی از سوی داعش شوند.

وی گفت: فردا یک کنفرانس گسترده عشائری با حضور هیئت‌هایی از شیوخ و نمایندگان عشائر اصلی عراقی در بغداد برگزار خواهد تا روحیه برادری ما تقویت شود با اعلام وحدت ملی برای مقابله با تروریسم در یک صف واحدبایسیتم.

استاندار بغداد گفت که تمام مناطق بغداد اکنون امن است و نیروهای امنیتی در بالاترین توان ممکن برای مقابله با هرگونه حمله تروریستی قرار دارند.

منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما