شناسهٔ خبر: 57620 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فروزنده مطرح کرد

لزوم نظارت مجلس به ورود فتنه‌گران در عرصه‌های حاکمیتی

لطف الله فروزنده عضو جمعیت ایثارگران با بیان اینکه جریان اصلاح‌طلب در صدد است تا از ظرفیت دولت استفاده کند، گفت: مجلس باید نسبت به ورود فتنه‌گران در عرصه‌های حاکمیتی نظارت داشته باشد.

به گزارش نماینده، لطف‌الله فروزنده عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه فتنه۸۸ یک جریان ضدانقلابی بود که با ساماندهی استکبار جهانی قصد براندازی نظام را داشت گفت: فتنه‌گران در سال ۸۸ با اقدامات خود، خیانت‌شان را نسبت به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و از این رو همه انتظار دارند که این افراد محاکمه شوند، در حالی که به نظر می‌رسد این مسأله تا حدی فراموش شده است.

فروزنده اولین وظیفه رسانه‌ها و دلسوزان انقلاب را تبیین وقایع فتنه ۸۸ دانست و تصریح کرد: با تبیین وقایع فتنه ۸۸ مشخص می‌شود که این یک جریان براندازانه و خائنانه بود که مشارکت گسترده مردم در انتخابات را مصادره کرد و به کشور آسیب رساند اما این کودتای خزنده با فضل الهی و حضور مردم خنثی شد.

وی ادامه داد: من به خاطر دارم در زمانی که کابینه روحانی از مجلس رأی اعتماد گرفت، همه وزرای روحانی وفاداری خود را نسبت به دو موضوع که یکی از آنها پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و دومی خط قرمز فتنه ۸۸ بود، اعلام کردند اما اکنون شاهدیم که برخی از مسئولان فضا را باز کردند تا عناصر فعال در فتنه ۸۸ مشغول به کار شوند.

فروزنده با تاکید بر اینکه همه خواهان موفقیت دولت در تمام امور هستند، تصریح کرد: اگر جریان فتنه در کشور حاکم شود به نظام ضربه می‌زند چرا که این جریان با قانون کشور مشکل دارند و در این میان هم مردم و هم نمایندگان مجلس باید پیگیری‌های لازم را داشته باشند تا اجازه حضور چنین افرادی را ندهند، چراکه حضور فتنه‌گران در عرصه‌های حاکمیتی، خطرات بسیاری را برای کشور و دولت خواهد داشت که موجب ناکارآمدی نظام می‌شود.

فروزنده با بیان این هشدار که جریان اصلاح‌طلب در صدد استفاده از ظرفیت دولت روحانی برای سامان‌دهی اجتماعی خود است خاطرنشان کرد: اینها در دوران اصلاحات نیز عبور از خاتمی را مطرح کردند و اکنون نیز قصد دارند از ظرفیت دولت استفاده و سپس از او عبور کنند در حالیکه دولت برای کشور برنامه دارد و نباید اجازه فعالیت به چنین افرادی بدهد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنند تا از ورود چنین افرادی در کشور جلوگیری شود، خاطرنشان کرد:‌ مجلس شورای اسلامی باید نسبت به ورود فتنه‌گران در عرصه‌های حاکمیتی نظارت داشته باشند چراکه باید بدانیم آنهایی که در فتنه باقی ماندند ابزار دست استکبار جهانی هستند که شکی در این امر وجود ندارد.

فروزنده در پایان تصریح کرد: کشور به عناصر ضد انقلاب احتیاج ندارد و افراد باید مواضع خود را شفاف کنند چرا که کشور نیازمند آرامش و مسئولانی خدمتگزار است.

 

نظر شما