شناسهٔ خبر: 57522 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سردار نقدی در گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه عنوان کرد

آمریکا پشت پرده اصلی حوادث اخیر عراق

نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت کنونی عراق گفت: این معرکه‌ای که به راه انداخته‌اند، حاصل تفرقه‌های پشت پرده آمریکایی‌هاست و هدایت‌کننده اصلی مطمئناً آنها هستند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه که در اردوگاه هفتم تیر رامسر در حال برگزاری است، اظهار داشت: امروز استکبار آنچنان در گردابی که دور خود ساخته گرفتار شده که  مشکلات خود را برگردن دیگر کشورها می‌اندازد.

وی افزود: امروز جهان و بزرگترین دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که تا زمانی که تقوا، پرهیزگاری و ایمان در جامعه‌ای وجود دارد آن جامعه از گزند مشکلات عصر جدید در امان خواهد ماند.

نقدی اظهار داشت: از این رو سرمایه‌های هنگفت خود را به کار انداخته‌اند تا کشور و ملت ما را دچار گرفتاری‌هایی کنند که خود در آن دست و پا می‌زنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنابراین وظیفه ما از زمان جنگ رو در رو بسیار سنگین‌تر شده است و باید تمام عزم خود را جزم کرده تا جلوی پیشرفت آنها را به درون خانه‌ها گرفته و امنیت را حفظ کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: وظیفه سنگینی بر عهده داریم و آن هم جهاد اقتصادی به همراه فرهنگ‌سازی است که باید این دو وظیفه در کنار هم به درستی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: استکبار اقتدار و قدرت ما را در درون خود قبول کرده است ولی حاضر به اقرار صریح آن نیست و می‌خواهد تمام تلاش خود را انجام داده تا ما را گرفتار کنند.

نقدی تاکید کرد: مشکلاتی نظیر مواد مخدر، طلاق و ماهواره‌ها در جهان امروز مشکلات زیادی را به راه انداخته است و ما نباید اجازه دهیم این مشکلات در جامعه ما هم ظاهر شود و اگر موفق نشویم یعنی ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اسلام راه روشن زندگی را به ما نشان داده و جهان هم این به این نتیجه رسیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت کنونی عراق گفت: این معرکه‌ای که به راه انداخته‌اند حاصل تفرقه‌های پشت پرده آمریکایی‌هاست و هدایت‌کننده اصلی مطمئنا آنها هستند.

وی افزود: نفت آنقدر برای آمریکا و همدستانش اهمیت دارد که برای از دست ندادن آن دست به هر کاری می‌زنند.

نقدی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری گفت: جامعه و جوانان ما احتیاج دارند تا راه روشن به آنها نشان داده شود حتی اگر تفرقه‌های پشت پرده برای همه آشکار و روشن نباشد؛ آینده ایران و هر ایرانی برای همه مهم و ارزشمند است و البته که نخواهیم گذاشت بلایی که بر سر دیگر کشورها آورده‌اند بر سر ما هم بیاورند و در این راه با استقامت ایستاده‌ایم.

وی با اشاره  به اهمیت روشنگری از سوی ائمه جمعه بیان کرد: توجه به فرهنگ راه چاره ما برای نیفتادن در گرداب مشکلات است.

برچسب‌ها:

نظر شما