شناسهٔ خبر: 57450 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

نظر خادم در مورد رقابت دیشب تیم ملی

امیررضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش برنده اصلی نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۴ را مدیریت کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی دانست و گفت: امکان صعود تیم ملی ایران دور از دسترس نیست.

به نماینده، امیررضا خادم ظهر سه شنبه  مسابقه تیم ملی فوتبال ایران را متفکرانه دانست و افزود: کادر فنی و بازیکنان تا آنجایی که توان داشتند با بهره گیری از موقعیت های مناسب بازی خوبی به نمایش گذاشتند، البته با کمی درایت امکان گل زدن به تیم حریف نیز وجود داشت.

خادم در ادامه به مدیریت کارلوس کی روش سرمربی توانمند پرتغالی هم اشاره کرد وگفت: وی سرمربی بزرگ و بسیار فهیمی است زیرا دنیای فوتبال نسبت به مربیگری او حساب ویژه ای باز می کند.

وی با تصریح بر اینکه برنده اصلی بازی ایران - نیجریه، کی روش بوده است اظهار داشت: بیش از همه کی روش با درایت توانست به چنین نتیجه ای دست یابد و از این منظر نباید مدیریت وی را نادیده انگاشت.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در فرآیند خصوصی سازی باشگاه سرخابی ها در عین حال یادآور شد: این بازی روحیه تیم ملی را برای ادامه بازیها افزایش داد و به نظر می رسد بازی قوی تری را از تیم ملی ایران برابر آرژانتین و بوسنی شاهد خواهیم بود. حتی این انتظار می رود که ایران توان گل زدن در دیدارهای بعدی را هم داشته باشد، زیرا در فوتبال هر چیزی امکانپذیر است.

وی درباره بازی سوم ایران و بوسنی اظهار داشت: نقطه نهایی و سرنوشت ساز رقابت تیم ایران با بوسنی است که نگاه خاصی می طلبد و بر این اساس باید شیوه بازی ملی پوشان تغییر کند و به نوعی سیستم تهاجمی را در پیش گرفت.

خادم گفت: با درایت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و ظرفیت های موجود بازیکنان، امکان صعود به مرحله بعد هم دور از دسترس نیست.

 

منبع: ۲۰۱۴

نظر شما