شناسهٔ خبر: 57328 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

خداداد عزیزی:

نشان دادیم می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم

تیم ملی بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: نشان دادیم که می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم در حالی که پیش از این نامی از ایران هم برده نمی‌شد.

به گزارش نماینده، خداداد عزیزی در خصوص تساوی ایران مقابل نیجریه در اولین بازی جام‌جهانی اظهار داشت: فقط یک امتیاز این بازی خوب بود و چیز دیگری نداشت و خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم در پایان یک امتیاز به دست آوریم.

وی در مورد اینکه هدف کی‌روش برای این دیدار تساوی بوده، افزود: طبیعتا در ابتدا کادر فنی به دنبال این بود که تیم شکست نخورد به همین دلیل به خوبی دفاع کردیم، در جام جهانی بازی کردن سخت است، ما مقابل تیم قدرتمند نیجریه بازی کردیم و مقابل این تیم هم یک امتیاز خوب کسب کردیم. طبیعتا دو بازی دیگر ما سخت‌تر خواهد بود زیرا آن تیم‌ها روی زمین بهتر بازی می‌کنند و می‌توانند موقعیت‌های بیشتری روی دروازه ما خلق ‌کنند، باید دقت بیشتری در آن بازی‌ها داشته باشیم.

بازیکن اسبق تیم‌ملی در مورد ترکیب ایران خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم ترکیبی که کی‌روش به زمین فرستاد کاملا دفاعی بود، از مسعود شجاعی استفاده نکرد زیرا او در دفاع ضعیف‌تر است و از سیستم ۱-۴-۵ بهره برد و دفاع خوبی را مقابل تیم آفریقایی قرار داد.

خداداد عزیزی افزود: کسب یک امتیاز در جام‌جهانی خیلی ارزشمند است آن هم زمانی که هیچ حسابی روی تیم‌ ملی ایران نکرده بودند و انگار در گروه ششم ۳ تیم حضور دارند و اصلا نامی از ایران نمی‌بردند اما این یک امتیاز نشان داد که می‌توانیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم، شاید این امتیاز در پایان بازی‌ها به دردمان بخورد و اتفاقی بیافتد که به فکر صعود باشیم.

وی در مورد اینکه به نظرش چه بازیکنی از ایران عملکرد بهتری در میدان داشت، گفت: فکر می‌کنم رضا قوچان‌نژاد بیشتر به چشم می‌خورد، او بهتر از بقیه بازی کرد، به خوبی توپ را می‌گرفت و پا به توپ حرکت می‌کرد و می‌چرخید، در دفاع همه خوب کار کردند البته تیم نیجریه هم فشار زیادی روی دروازه ما نیاورد که بخواهیم عملکرد دفاع را مورد ارزیابی قرار دهیم اما در مجموع نتیجه خوبی کسب کردیم.

 

منبع: فارس

نظر شما