شناسهٔ خبر: 57306 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عزیزی:

می‌توانیم این نیجریه را شکست دهیم

نیجریه بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: در نیمه اول بازی خوبی مقابل نیجریه انجام دادیم اما باید به فکر فوتبال بازی کردن هم باشیم.

به گزارش نماینده، خداداد عزیزی در گفت‌وگو با فارس در خصوص تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه اظهارداشت: چیز خاصی از بازی ندیدیم بجز یک کرنری که روی دروازه نیجریه اتفاق افتاد. بازیکنان ایران نتوانستند به هجده قدم این تیم هم برسند، حالا شاید اینگونه دفاع کردن یک تاکتیک باشد که دنبال این بودیم گل نخوریم و در ضربه ایستگاهی و شروع مجدد برای رسیدن به گل استفاده کنیم، بهرحال نتیجه خوبی در نیمه اول بدست آوردیم اما به نظرم حفظ این نتیجه در ۹۰ دقیقه سخت است.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم ۹۰ دقیقه دفاع کنیم، باید به فکر فوتبال بازی کردن هم باشیم، دائم نمی‌شود توپ را بلند کرد و روی دروازه فرستاد، جدای از دفاع کردن باید در حمله به فکر خلق موقعیت باشیم.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد اینکه بازیکنان بیش از حد استرس نداشتند، گفت: با توجه به اینکه تیم ما دفاعی بازی می‌کرد و توپ را دفع می‌کرد، استرس در بازیکنان به وجود می‌آمد و این موضوع محسوس بود، اگر کمتر زیر توپ بزنیم و حفظ توپ داشته باشیم و بتوانیم زمان بازی را در اختیار بگیریم شرایط بهتر خواهد شد.

خداداد عزیزی تأکید کرد: ما تقریباً از دقیقه ۳۵ تا ۴۰ بد کار نکردیم که در آن فرصت هم یک موقعیت بدست آمد، امیدوارم در نیمه دوم شرایط بهتر شود و بتوانیم با حفظ توپی که انجام می‌دهیم نتیجه لازم را بدست آوریم؛ این نتیجه در نیمه اول بد نبود البته نیجریه هم تیمی نیست که نشود آن را برد، استرس بازیکنان باید کمتر شود وگرنه کار به جایی نمی‌بریم.

نظر شما