شناسهٔ خبر: 57264 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آداپتور های خطرناک اپل در سه قاره جمع آوری می شوند !

اپل از هفته گذشته کار جمع آوری آداپتورهای قدیمی و خطرناک خود را که همراه با گوشی‌های آیفون در سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا به فروش رفته آغاز کرده است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس ؛ مشکل این آداپتورها داغ شدن بسیار زیاد در حین استفاده و اتصال به برق است که ممکن است کاربران محصولات اپل را به طور جدی دچار مشکل کند.

این آداپتورها همراه با تولیدات اپل در کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و آفریقایی عرضه شده اند و این شرکت با صدور اطلاعیه ای از مشتریانی که از این آداپتورها استفاده می کنند خواسته است هر چه سریع تر برای تعویض آنها به فروشگاه های رسمی اپل مراجعه نمایند.

این آداپتورها در فاصله زمانی اکتبر ۲۰۰۹ تا سپتامبر سال ۲۰۱۲ همراه با گوشی‌های iPhone ۳GS، iPhone ۴ و iPhone ۴Sفروخته شده اند و افرادی که این گوشی ها را همراه با آداپتورهای یاد شده خریده اند، در زمره افرادی هستند که باید برای تعویض محصولات یاد شده مراجعه کنند.

فراخوان اپل در مجموع ۳۷ کشور را شامل می شود. این آداپتورها از نوع ۵W USB بوده و البته در اطلاعیه اپل تصریح شده که همه انواع آنها دچار این مشکل نیستند و تنها آداپتورهای فروخته شده همراه با سه گوشی فوق‌الذکر در بازه زمانی قید شده باید تعویض شوند. 

برچسب‌ها:

نظر شما