شناسهٔ خبر: 57245 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

وزیر صنعت در اظهاراتی جدید :

اعتراض خودروسازان به مصوبه شورای رقابت درست است !

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص فرمول قیمت‌گذاری خودرو شورای رقابت افزود: این موضوع به ما ارتباطی ندارد بلکه مصوبه شورای رقابت است، بنابراین صنایع هم باید طبق آن عمل کنند.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ محمدرضا نعمت‌زاده در حاشیه بیست و چهارمین همایش پولی و ارزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تصمیم دولت عرضه سبد کالا از این به بعد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

وی در خصوص فرمول قیمت‌گذاری خودرو شورای رقابت افزود: این موضوع به ما ارتباطی ندارد بلکه مصوبه شورای رقابت است، بنابراین صنایع هم باید طبق آن عمل کنند. به گفته وی مذاکره یا هماهنگی با وزارت صنعت در این زمینه انجام نشده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه خودروسازان آزاد هستند و می‌توانند اعتراض کنند گفت: خودروسازان هم مانند بقیه واحدهای تولیدی حق اظهارنظر و یا اعتراض دارند.

نعمت‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا وضعیت تولید در سایر بخش‌ها به غیر از خودروسازی بهبود داشته است، گفت: در اغلب بخش‌های تولید میزان تولیدات افزایش یافته و باید تلاش کرد روند تسریع یابد. هدف ما کاهش رکود و ایجاد رونق اقتصادی است و در این زمینه سیستم بانکی باید به کمک بیاید.

وی تصریح کرد: این مشکلات مربوط به سالهای گذشته است که تا امروز ادامه پیدا کرده و باید با تلاش همه جانبه به رفع آن بکوشیم. وزیر صنعت،‌معدن و تجارت تصریح کرد: مشکلات این روزهای صنایع مربوط به معضلات انباشته شده سال‌های گذشته است که در صورت اتخاذ تصمیمات مناسب و تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی تا حدودی مشکلات آنها را مرتفع می سازیم.

نظر شما