شناسهٔ خبر: 57227 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رونالدو:

امیدوارم با حمایت مردم برزیل آلمان را شکست دهیم

رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال ابراز امیدواری کرد که با حمایت مردم برزیل بتوانند امشب مقابل آلمان به پیروزی برسند.

به گزارش نماینده، کریستیانو رونالدو که با مصدومیت در تمرینات تیم ملی پرتغال در رقابت‌های جام‌جهانی نگرانی هواداران را برانگیخته بود، اظهار داشت: در تمرینات حاضر شده‌ام و احساس خوبی دارم. بهتر است که درد نداشته باشم اما این اتفاق از زمانی که فوتبال بازی کردم برای من افتاده است و این بخشی از کار ما است.
ستاره رئال مادرید ادامه داد: همه تیم‌ها آرزوی قهرمانی دارند و ما هم استثنا نیستیم اما در یک لحظه تنها باید به یک بازی فکر کنیم. باید واقع‌بین باشیم. فکر می‌کنم در گروه بسیار سختی قرار داریم. ما مدعی نیستیم و این برای ما خوب است.
وی خاطرنشان کرد: هر رقابتی برای من یک رقابت جدید است و همیشه تلاش می‌کنم در شروع مسابقات به خودم انگیزه بدهم. می‌خواهم از حضور در جام‌جهانی لذت ببرم و برای پیروزی سخت تلاش خواهیم کرد.
رونالدو اضافه کرد: می‌خواهیم فوتبالمان را نشان دهیم تا بتوانیم تیم بزرگی مثل آلمان را شکست دهیم. به شدت از مردم برزیل تشکر می‌کنم که در سالوادور از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم که این مسئله در جام‌جهانی نمود داشته باشد و در ورزشگاه از حمایت زیادی برخوردار شویم و مردم برای رسیدن به پیروزی از ما حمایت کنند.

نظر شما