شناسهٔ خبر: 56800 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برخی منابع خبری از آزادسازی فرودگاه و فرمانداری موصل خبر می‌دهند

 عکس: ماشین نظامی آمریکایی در دستان داعش در موصل خبرنگار یک شبکه تلویزیونی در عراق، دقایقی پیش (عصر چهارشنبه) از وجود اخباری مبنی بر پاکسازی فرودگاه و ساختمان فرمانداری موصل از حضور تروریست‌ها خبر داد.

به گزارش نماینده، خبرنگار العالم در عراق می‌گوید که اخباری مبنی بر پاکسازی فرودگاه و ساختمان فرمانداری موصل از حضور تروریست‌ها در عراق منتشر شده است. 

بنابراین گزارش، درگیری‌ها هم اکنون در منطقه «وادی نفت» کرکوک ادامه دارد و تروریست‌ها، شماری از سربازان اسیر عراقی را در منطقه العباسی کرکوک اعدام کرده‌اند.

در همین حال، شورای استان کرکوک از آمادگی خود برای پذیرش و حمایت از خانواده‌های آواره خبر داده است. خبرنگار العالم همچنین گزارش داد که بنا بر اعلام مجلس اعلای اسلامی عراق، گردان های "العقیله" برای حمایت و یاری نیروهای مسلح عراق تشکیل شده است. از سوی دیگر، ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق، برادران نجیفی (اسامه و اثیل؛ رئیس پارلمان و استاندار نینوا) و نیز مسعود بارزانی را به همدستی برای تحویل استان نینوا به "داعش" متهم کرد.

این درحالیست که خبرگزاری فارس در شرایط فعلی نمی‌تواند مستقلا پاکسازی فرودگاه و فرمانداری موصل از عناصر داعش را تایید کند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۳۲۱۰۰۱۲۵۷#sthash.G۰aEJjMM.dpuf

برچسب‌ها:

نظر شما