شناسهٔ خبر: 56769 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

توصیه حدادعادل به تیم مذاکره کننده هسته ای:

همواره شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در نظر داشته باشید

حداد عادل امیدوارم تیم مذاکره کننده هسته ای خطوط قرمز انقلاب را رعایت کنند. اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشور، افسران جبهه مذاکرات سخت هستند، برای این افسران مذاکره کننده انقلابی دعا می کنیم.

به گزارش نماینده، دکتر غلامعلی حداد عادل در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره  توافقنامه نهایی هسته ای ایران با گروه ۱+۵ گفت: زمانیکه هر دولتی تیم مذاکرکننده بین المللی خود را به مذاکره اعزام می کند از آن تیم انتظار دست یابی به منافع ملی خود را دارد و طبیعی است روحانی نیز از تیم مذاکره کننده ایرانی موفقیت و پیروزی می خواهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ادامه داد: اگر اوباما از تیم مذاکره کننده آمریکایی درخواست کرده دست خالی از مذاکرات هسته ای با ایران برنگردند، شاید به این دلیل است که می خواهد با به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای به ملت آمریکا بگوید که به موفقیت و پیروزی دست یافته است.

حداد عادل ادامه داد: از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر و به این تیم توصیه می کنم شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را همواره در نظر داشته باشند.

وی گفت: امیدوارم تیم مذاکره کننده هسته ای خطوط قرمز انقلاب را رعایت کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشور، افسران جبهه مذاکرات سخت هستند، برای این افسران مذاکره کننده انقلابی دعا می کنیم.

نظر شما