شناسهٔ خبر: 56658 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آنهایی که می‌گفتند بازیکن دایی هستم جواب‌شان را گرفتند

کاپیتان سابق پرسپولیسی ها افشا کرد

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک سال قرارداد دارم اما مرا نمی‌خواهند و به تیمی می‌روم که دوباره ملی‌پوش شوم.

به گزارش نماینده، محمد نوری در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین شرایطش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از این ساعت به بعد دیگر من هیچ کاری با پرسپولیس ندارم و همه چیز بین من و این تیم تمام شد. این در شرایطی بود که من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم اما چون من را نخواستند من هم بازیکنی نیستم که خودم را به زور آویزان تیم کنم.

وی افزود: روز گذشته همراه با نورمحمدی به باشگاه رفتیم تا تکلیف‌مان را روشن کنیم، این در شرایطی بود که پنجعلی قبلاً به من گفته بود که دایی ما را نمی‌خواهد و در لیست او نیستیم اما من گفتم می‌خواهم همه چیز را از دهان دایی بشنوم.

نوری ادامه داد: پس از حضور روز گذشته‌مان در باشگاه باز هم رحیمی به نورمحمدی اعلام کرد ما را نمی‌خواهند پس بهتر است من و نورمحمدی نباشیم، من هم به حرف آقای دایی احترام می‌گذارم، اما دلم گرفته چون حتی ارزش یک زنگ زدن و یا اس‌ام اس دادن هم نداشتم.

وی در پاسخ سؤالی که آیا از دایی ناراحتی یا خیر؟ گفت: ‌چرا ناراحت باشم، به عقیده ایشان احترام می‌گذارم، اما من یک سال با این تیم قرارداد داشتم و دوست داشتم حضور در آسیا را با پرسپولیس تجربه کنم، ولی من را نخواستند، من از امروز مذاکراتم را با تیم‌های دیگر آغاز می‌کنم تا انشاءالله بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم.

نوری اشاره کرد: سال‌های زیاد و روزهای خوب و پرپیچ و خمی را در این تیم داشته‌ام و می‌خواستم یک سال دیگر بمانم تا بهتر با هواداران خداحافظی کنم، اما شخصیتم طوری نبود که چون قرارداد دارم به زور بمانم. آبرویم را ذره ذره جمع کرده‌ام و نخواستم که این آبرو را از دست بدهم، به همین دلیل، حالا که من را نمی‌خواهند با احترام به علی دایی و آرزوی موفقیت برای پرسپولیس، از هواداران خداحافظی می‌کنم و امیدوارم خوبی یا بدی را به من ببخشند.

وی افزود: از هیچ کس دلخور نیستم، فوتبال همین است، انشاءالله پرسپولیس سربلند باشد. بازیکن می‌آید و می‌رود، اما پرسپولیس و نام بزرگش همیشه پرسپولیس است و امیدوارم این تیم بتواند در فصل جدید در سه جام موفق شود، اما به نظرم خیلی‌ها که می‌گفتند من بازیکن دایی هستم جواب خود را گرفته‌اند.

کاپیتان قرمزپوشان یادآور شد: حدود چهار سال برای پرسپولیس زحمت کشیده‌ام و دوست نداشتم با سختی‌های فصل گذشته با این شکل از پرسپولیس جدا شوم، البته بزرگتر از من هم مثل کریمی، مهدوی‌کیا و مجتبی محرمی از این تیم رفتند، رفتن من هم به این شکل تلخ بود که شاید خواست خدا بود، اما باورم نمی‌شد اینطور با من برخورد شود.

وی افزود: باز هم می‌گویم علی دایی انسان محترمی است و شاید ایشان بهترین تصمیم را که به صلاح من بود برایم گرفته باشد، اما من به خاطر پرسپولیس و نیمکت‌نشینی‌ها جام جهانی را از دست دادم و حالا نمی‌خواهم جام ملت‌ها را از دست بدهم، به همین دلیل با هر گزینه که دوست داشته باشم، حالا که من را نمی‌خواهند مذاکره و قرارداد می‌بندم.

نوری درباره احتمال ندادن رضایت‌نامه در صورت رفتن به استقلال تأکید کرد: باشگاه من را نمی‌خواهد و این را اعلام کرده، پس آزادم هر تصمیمی که دوست دارم بگیرم. می‌خواهم با چنگ و دندان به تیم ملی برسم و آنقدر به خودم مطمئنم که مطمئن باشید به هدفم خواهم رسید. من از امروز دنبال سرنوشت جدیدم هستم و مطمئن باشید بهترین تصمیم‌ها را خواهم گرفت.

کاپیتان سابق قرمزپوشان در پاسخ به سؤال دیگری که شاید برخی اتفاقات در فصل گذشته در رفتن تو دخیل باشد، یادآور شد: من امروز می‌خواهم با همه پرسپولیسی‌ها خداحافظی کنم، هفت گل برای این تیم زده‌ام و به نوبه خودم زحمت کشیده‌ام، هواداران هم خوب یا بد من را ببخشند، اما همیشه به من لطف داشته‌اند، من هم هیچ‌وقت برای این تیم کم‌کاری نکرده‌ام و با تمام وجودم بازی کرده‌ام. این را من می‌دانم و خدای خودم، از امروز هم دیگر بازیکن پرسپولیس نیستم و شاید قسمتم بود که اینطور جدا شوم. فصل گذشته هم هیچ مشکلی با هیچ کس نداشتم و حتی در روزهایی که نیمکت‌نشین بودم و می‌دانستم که جام جهانی را از دست می‌دهم خودم را خوردم اما خم به ابرو نیاوردم تا تیمم بتواند به هدفش برسد. علی‌رغم اینکه برایم سخت بود تا با چشمان خودم از دست دادن تیم ملی را ببینم، اما هواداران حلالم کنند. قسمتم بود که این طور جدا شوم و انشاءالله هر روز موفقیت پرسپولیس را ببینم.

نوری در پایان در جواب سؤالی که آیا هدف تو استقلال است یا خیر؟ گفت: همه چیز دست خداست، هیچ چیز مشخص نیست، آزادم و هر تصمیمی که دلم بخواهد می‌گیرم، اما تصمیمی می‌گیرم که انشاءالله یک سال بسیار خوب و با درخششی را پشت سر بگذارم، اما تا این لحظه با هیچ تیمی قرارداد امضاء نکرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که در ۴ سال حضور در پرسپولیس حسرت چه چیزی را می خورد، گفت: دوست داشتم جام را در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران بالای سر ببرم که این اتفاق نیفتاد.

نوری در پایان در مورد تلخ ترین و شیرین ترین خاطره اش گفت: تمام مدت حضورم در پرسپولیس خاطره است که شیرین ترین آن قهرمانی جام حذفی و کسب سهمیه در رقابت های امسال بود.

 

نظر شما