شناسهٔ خبر: 56589 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

محسنی‌اژه‌ای در جمع مردم فراش‌محله بهشهر تاکید کرد

همراهی مردم و مسئولان برای جلوگیری از وقوع سیل

دادستان کل کشور در بازدید از مناطق سیل‌زده بهشهر با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا حوادث این چنینی تکرار نشود، گفت: اگر مردم رعایت نکنند، جنگل تخریب شود و ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گیرد این حوادث تکرار می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای دقایق قبل بازدید خود را از مناطق سیل‌زده شهرستان بهشهر آغاز کرده است.

در این بازدید استاندار مازندران، رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز مازندران حضور دارند.

دادستان کل کشور قبل از بازدید از مناطق سیل‌زده بهشهر از روستای مرمت و شهر هولار شهرستان ساری بازدید کرد.

به گزارش فارس در بازدید دادستان کل کشور در روستای «مرمت» وی در جریان روند احداث پل نیمه‌کاره این روستا قرار گرفت.

پل روستای «مرمت» از ۱۰ سال قبل عملیات احداث آن شروع شده بود و تاکنون نیمه‌کاره مانده است.

یکی از علت‌های جاری شدن سیل در بارش باران اخیر در این منطقه باریک بودن دهنه پل و برگشت آب و به دنبال آن تخریب روستا است.

 

آمده‌ایم تا خسارت‌ها را از نزدیک ببینیم

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در جمع مردم فراش‌محله بهشهر اظهار داشت:‌ آمده‌ایم تا خسارت‌ها را از نزدیک ببینیم، در غیر این صورت در تهران می‌ماندیم و گزارش مسئولان استانی را گوش می‌دادیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا حوادث این چنینی تکرار نشود، ادامه داد: همه باید در این امر شرکت کنیم، اگر مردم رعایت نکنند، جنگل تخریب شود و ساخت و سازهای غیرمجاز صورت گیرد این حوادث تکرار می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه مسئولان استان مازندران باید در این زمینه همکاری کنند،‌منابع طبیعی تلاش کند و همچنین پل‌های استاندارد ساخته شود، ادامه داد: با همت استاندار مازندران و مسئولان منطقه تلاش می‌کنیم این حوادث تکرار نشود.

نظر شما