شناسهٔ خبر: 56580 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

رضا نظری «دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تهران» در گفتگو با نماینده:

جریان های افراطی به دنبال تحمیل نیلی به شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند

دانشگاه تهران بعضی از تشکل ها باتوجه به سابقه ایشان درفتنه88، نسبت به فشار جریان های سیاسی برای انتخاب وی هشدار لازم را داده بودند. جریان های افراطی به دنبال تحمیل دکتر نیلی به شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند.

«دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تهران» در گفتگو با نماینده در واکنش به انتخاب دکتر محمود نیلی به عنوان سرپرست دانشگاه تهران ضمن غیرمنتظره خواندن این اقدام، تصریح کرد: معرفی ایشان بدین روش و در این شرایط که در ایام امتحانات به سر می بریم، شائبه سیاسی بودن این انتخاب را تائید می­ کند.

رضا نظری در ادامه با طرح این سوال که، «آیا وزیر، تحت فشار گروه های افراطی اصلاح طلب نیلی را معرفی کرده است؟» افزود: لزومی نداشت دومرتبه برای این دانشگاه سرپرست جدید انتخاب شود، وزیر می توانست ایشان را به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرده و در صورت تائید شورا، حکم ریاست دانشگاه را صادر کند.

وی در نهایت این انتصاب را «گروکشی سیاسی» خواند و تأکید کرد: بعضی از تشکل ها باتوجه به سابقه ایشان درفتنه88، نسبت به فشار جریان های سیاسی برای انتخاب وی هشدار لازم را داده بودند. جریان های افراطی به دنبال تحمیل دکتر نیلی به شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند.

نظر شما