شناسهٔ خبر: 56486 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کار بسیار سختی برای صعود داریم/ زحمات اعضای تیم ملی در جام جهانی بی‌پاسخ نمی‌ماند

حقیقی: برزیل هم نمی‌تواند نتایجش در جام جهانی را پیش‌بینی کند چه برسد به ما

رضا حقیقی هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من نمی‌گویم نمی‌توانیم صعود کنیم اما کار بسیار سختی در جام جهانی در پیش داریم.

به گزارش نماینده، رضا حقیقی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اردوهایی که تیم ملی کشورمان در آفریقای جنوبی، اتریش و برزیل پشت سر گذاشته و می‌گذارد، گفت: شرایط ما خوشبختانه خیلی خوب است و با آمادگی خوبی تمرین می‌کنیم. اردوی آفریقای جنوبی و اتریش از نظر بدنی خیلی به ما کمک کرد و در اردوی برزیل هم کارهای تاکتیکی را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: در این چند روزی که به بازی با نیجریه فرصت باقی مانده تمام تمرکزمان روی این بازی است و امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که هر بازی بهتر از بازی قبل به میدان برویم.

هافبک تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا از نظر روحی، روانی و بدنی این آمادگی را داری که در جام جهانی بازی کنی، افزود: درست است که این آمادگی از قبل با من نبوده اما در دو سه ماه اخیر خیلی تلاش کردم. چه تمرینات شخصی و چه تمرینات تیمی را با انگیزه بسیار پشت سر گذاشتیم و شرایطم در حال حاضر ایده‌آل برای حضور در جام جهانی است.

وی با بیان اینکه بازیکن مستقیم و روبروی‌ات را در صورت بازی کردن در جام جهانی می‌شناسی، اظهار داشت: بازیکن روبرویم را می‌شناسم اما هنوز بازیکنان به صورت تک به تک و کامل برای ما آنالیز نشده است اما هر چه به زمان بازی‌ها نزدیک شویم آنالیز حریفان و بازیکنان به صورت کامل‌تر انجام می‌شود و آنوقت متوجه می‌شویم که باید چه کاری انجام دهیم.

حقیقی در خصوص عملکرد احتمالی ایران در جام جهانی برزیل گفت: نمی‌دانم که تیم ملی صعود می‌کند یا نه اما مطمئن باشید که قول می‌دهم طوری بازی کنیم که مردم ناراضی نباشند.

وی ادامه داد: از الان هیچ پیش‌بینی نمی‌توان در مورد تیم ملی کرد حتی برزیل هم که میزبان مسابقات است و قدرت اول فوتبال جهان به حساب می‌آید هم نمی‌تواند عملکردش را پیش‌بینی کند چرا که شرایط جام جهانی با تمام تورنمنت‌ها متفاوت است اما مطمئن باشید که زحماتی که اعضای تیم ملی کشیدند بیهوده نمی‌ماند و نتایج خوبی می‌گیریم.

هافبک تیم ملی کشورمان درباره اینکه به نظر می‌رسد سطح توقع اهالی فوتبال از تیم ملی باز هم بالاست، تصریح کرد: به هر حال مردم هم حق دارند که از تیم ملی نتایج خوبی بخواهند چرا که تیم کشورشان را دوست دارند و می‌خواهند که صعود کنند اما شاید انتظاراتشان با چاشنی احساس همراه باشد اما به هر حال باید منطقی‌تر فکر کرد.

وی افزود: من نمی‌گویم که نمی‌توانیم صعود کنیم اما باید بدانیم کار راحتی نیست و فقط من می‌توانم از طرف همه بچه‌ها قول بدهم که تمام تلاش‌مان را در جام جهانی برزیل انجام می‌دهیم.

نظر شما