شناسهٔ خبر: 56413 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

وزیر خارجه امارات هم به خاطر کودکان سرطانی موهایش را تراشید+تصاویر

وزیر امور خارجه امارات متحده عربی که به یکی از بیمارستان‌های کودکان مبتلا به سرطان در این کشور رفته بود برای ابراز همدردی با کودکان سرطانی موهای سر خود را تراشید.

به گزارش نماینده به نقل از مشرق ؛ وزیر امور خارجه امارات روز گذشته با حضور در یکی از بیمارستان‌های شهر العین موهای سر خود را به نشانه ابراز همدردی و همبستگی با کودکان سرطانی تراشید.

«شيخ عبدالله بن زايد آل نهيان» که به بیمارستان "توام" در العین امارات رفته بود برای ابراز با کودکان سرطانی سر خود را در بیمارستان تراشید که با بازتاب های گسترده‌ای در میان رسانه‌ها روبه رو شده است به طوری که همه این اقدام را تاثیرگرفته از اقدام معلم مریوانی می‌دانند.

وزیر امور خارجه امارات پس از بازدید دو ساعته از بیمارستان به تمامی بیماران بستری شده در این بیمارستان هدایایی از جمله تبلت هدیه داد.

«علی محمدیان» معلم پایه دوم ابتدایی مدرسه شیخ شلتوت در شهر کردنشین مریوان در غرب ایران اواخر سال گذشته به منظور همدردی با «ماهان رحیمی» دانش آ‌موز سرطانی خود که به علت عوارض ناشی از مصرف دارو و شیمی درمانی دچار ریزش موی سر شده بود، موهای سرش را تراشید که باعث شد بسیاری از کاربران در رسانه‌‌های خارجی و عربی، از چنین اقدامی نیز تعریف و تمجید کنند.

بسیاری از رسانه‌های خارجی از جمله روزنامه پرتیراژ انگلیسی گاردین، الاهرام چاپ لندن و سایت‌های خبری الرای الیوم در لندن و العراق نت در بغداد با انتشار خبر معلم مریوانی از وی به عنوان یک قهرمان ملی یاد کرده‌اند.

امارات

 

امارات

 

امارات

برچسب‌ها:

نظر شما