شناسهٔ خبر: 56305 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دخه‌آ: انجام اولین بازی ملی‌ام را هرگز فراموش نمی‌کنم

دخه آ دروازه‌بان شیاطین سرخ با ابراز خوشحالی از انجام اولین بازی ملی‌اش برای اسپانیا عنوان کرد هرگز این روز را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش نماینده، تیم ملی فوتبال اسپانیا بامداد امروز (یکشنبه) در واشنگتن آمریکا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل السالوادور به برتری دست یابد. این بازی برای داوید دخه‌آ دروازه‌بان منچستریونایتدی اسپانیا خاص و ویژه بود، چون در دقیقه ۸۲ مسابقه به جای ایکر کاسیاس به زمین آمد تا اولین بازی ملی‌اش را به ثبت برساند.

دروازه‌بان ۲۳ ساله ماتادورها پس از پایان این بازی گفت: هرگز این روز را فراموش نخواهم کرد. همیشه این روز را به خاطر خواهم آورد و خیلی خوشحالم که با پیراهن تیم ملی اسپانیا اولین بازی ملی‌ام را انجام دادم. امیدوارم این سرآغازی برای انجام بازی‌های ملی بی‌شمار من باشد.

وی افزود: بازیکنانی که در ترکیب لاروخا حضور دارند، فوق‌العاده هستند. وقتی در بین این بازیکنان باشید تازه متوجه می‌شوید که چقدر آنها خوب هستند و چرا قهرمان جهان هستند. من هم اینجا هستم تا چیزهای بیشتری از بازیکنان اسپانیا بیاموزم.

دخه‌آ در پایان در خصوص بازی با السالوادور گفت: خیلی خوب تمرین کرده بودیم و تک‌تک ما دوست داشتیم تا مقابل السالوادور بازی کنیم. تمامی بازیکنانی هم که در میدان بودند تا آخرین لحظه دوندگی کردند.

دخه‌آ چهل‌و‌دومین بازیکنی شد که زیر نظر ویسنته دل‌بوسکه اولین بازی ملی‌اش را برای ماتادورها انجام داد.

تیم ملی اسپانیا در گروه B جام جهانی با تیم‌های هلند، شیلی و استرالیا همگروه است.

نظر شما