شناسهٔ خبر: 56291 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

دیدارهای تدارکاتی فوتبال؛

پیروزی کم رمق آرژانتین برابر اسلوونی/ نیجریه به آمریکا باخت

آرژانتین در دیدارهای تدارکاتی فوتبال که شنبه شب برگزار شد تیم ملی آرژانتین برابر اسلوونی برنده شد و نیجریه نخستین حریف تیم کشورمان مقابل آمریکا نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش نماینده، تیم‌های حاضر در جام جهانی شنبه شب آخرین دیدارهای تدارکاتی خود را پیش از حضور در جام جهانی برگزار کردند که طی آن تیم ملی آرژانتین یکی از حریفان ایران برابر اسلوونی با دو گل برنده شد. ریکاردو آلوارز(۱۲) و لیونل مسی(۷۶) گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. آرژانتین در شروع بازی بازیکنان اصلی تهاجمی خود را در ترکیب نداشت و نشان داد هنوز هم در ضد حملات آسیب‌پذیر بوده و در خط هافبک و دفاعی کارایی لازم را ندارد.

نیجریه نخستین حریف ایران در جام جهانی نیز بامداد روز یکشنبه به مصاف آمریکا رفت که این بازی را ۲ بر یک به حریف خود واگذار کرد. جوزی آلتیدوره در دقایق ۳۲ و ۶۹ برای آمریکا گلزنی کرد و تنها گل تیم نیجریه را ویکتور موسی در دقیقه ۸۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم ملی اسپانیا با دو گل داوید ویا برابر السالوادور برنده شد. سسک فابرگاس در این بازی یک ضربه پنالتی را از دست داد. اما انگلیس برابر هندوراس کاری از پیش نبرد و با تساوی بدون گل متوقف شد.

نتایج بازی‌های برگزار شده شنبه شب و بامداد یکشنبه به شرح زیر است:

* آرژانتین ۲ - اسلوونی صفر
* کامرون یک - مولداوی صفر
* استونی ۲ - تاجیکستان یک
* مجارستان ۳ - قزاقستان صفر
* بلژیک یک - تونس صفر
* السالوادور صفر - اسپانیا ۲
* انگلیس صفر - هندوراس صفر
* آمریکا ۲ - نیجریه یک

نظر شما