شناسهٔ خبر: 56016 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

پلاتینی: در صورت اثبات فساد در روند میزبانی قطر، باید دوباره رای گیری شود

نماینده/ دامنه پرونده قطر در نحوه گرفتن میزبانی جام جهانی، روز به روز گسترده تر می شود. در همین راستا میشل پلاتینی که خود در انتخابات این تورنمنت، به قطر رای داده بود، در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

"فکر می کنم میزبانی قطر در جام جهانی، انتخاب درستی برای فیفا و جامعه فوتبال بود اما اگر فساد ثابت شود، باید دوباره رای گیری کنیم و تحریم هایی را هم در نظر بگیریم."

پلاتینی در مورد شایعه ملاقات های پنهانی وی با بن همام گفت: "من در این پانزده سال، همکارانم را ده هزار بار دیده ام. پس چه دلیلی وجود دارد که بخواهیم پنهانی همدیگر را ملاقات کنیم. حالا فکر می کنم فردی پشت این ماجراست. این موضوع را قشنگ حس می کنم."

"فکر می کنم افراد زیادی دوست دارند این پرونده به نتیجه برسد. افرادی که می خواهند بر مسند قدرت باشند یا قصد دارند روزی به آن برسند. همچنین گروه هایی که امتیازات حق پخش تلویزیونی را معامله می کنند، علاقه مندند در میزبانی قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ تجدید نظر شود. من در اینجا کسی هستم که انها را عصبی می کنم."

"وقتی با آماج حملات و انتقادات روبرو می شوم، قوی تر و مصمم تر به کار خود ادامه می دهم. این مسائل بر روی تصمیم من(احتمال نامزدی برای ریاست فیفا) تاثیری نمی گذارد. بعد از جام جهانی، تصمیمم را به صورت رسمی اعلام خواهم کرد."

 

منبع:گل

نظر شما