شناسهٔ خبر: 55969 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تشریح کرد

دستگیری عامل قتل دو برادر در «درگیری دسته جمعی مسلحانه»

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری عامل قتل دو برادر در پی یک نزاع دسته جمعی و مسلحانه در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش نماینده؛ سرهنگ حسین کهیایی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دستگیری عامل قتل دو برادر آبادانی، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته جمعی در یکی از محله‌های آبادان، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۸ این فرماندهی به محل اعزام شدند که ماموران پس از متفرق کردن جمعیت و کنترل اوضاع، متوجه شدند در نتیجه این درگیری مسلحانه و دسته جمعی، سه نفر بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به شدت مجروح شده که علی‌رغم تلاش کادر پزشکی اورژانس متاسفانه دو نفر از آنها در صحنه فوت شدند.

وی اضافه کرد: با فوت دو نفر از مصدومان، رسیدگی به موضوع شکل جدی‌تری به خود گرفت، لذا به سرعت اکیپی عملیاتی به فرماندهی جانشین انتظامی شهرستان آبادان و چند تن از نیروهای کارآزموده پلیس‌های تخصصی و عملیاتی به همراه بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی انقلاب شهرستان، در محل حادثه حاضر شده و کار خود را آغاز کردند.

این مقام ارشد پلیس، در ادامه بیان داشت: با حضور به موقع تیم تخصصی پلیس، ۵ نفر از عاملان درگیری شناسایی و دستگیرشدند ولی ظاهراً تا قبل از رسیدن مأموران فرد ضارب که عامل اصلی تیراندازی‌ها بود از صحنه گریخته بود.

وی گفت: در نتیجه تحقیقات میدانی و ترفندهای خاص کارآگاهان انتظامی، در کمتر از ۲۴ ساعت محل اختفای قاتل به نام "م.ی" که جوانی ۲۸ ساله و شوهر خواهر مقتولان بود، شناسایی شد و در عملیاتی غافلگیرانه با ورود به مخفیگاهش وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

کهیایی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده با اعتراف صریح به قتل دو جوان که برادران همسرش بودند، مسئولیت تیراندازی‌های صورت گرفته و مجروح شدن پدرخانمش را نیز بر عهده گرفت و علت اصلی این درگیری را اختلافات مالی بین خانواده وی و خانواده همسرش عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه بیان داشت: در بازرسی از منازل عاملان درگیری، سه قبضه سلاح شکاری و تعدادی سلاح سرد به کار رفته در درگیری کشف شد که متهمان به همراه پرونده و مستندات قانونی، روانه دادسرای عمومی و انقلاب آبادان شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما