شناسهٔ خبر: 55958 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

امیدوارم با حمایت برزیلی‌ها عملکرد آبرومندانه‌ای مقابل آرژانتین داشته باشیم

کی‌روش: خیلی خوب است که اول با نیجریه بازی می‌کنیم نه برزیل و آلمان!

کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد تیمش با حمایت‌های هواداران برزیلی مقابل تیم ملی آرژانتین عملکرد خوب و آبرومندانه‌ای را ارائه کند.

به گزارش نماینده به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال, کی‌روش پس از پایان تمرین روز گذشته تیم ملی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنها درباره حضور در برزیل و همچنین شرایط کمپ تیم ملی در باشگاه کورینتیاس توضیحاتی ارائه کرد.

کارلوس کی‌روش در ابتدا گفت: ما از صعودمان به جام جهانی و حضور در برزیل و از اینکه مقابل بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم، خوشحال هستیم. خوشبختانه در برزیل کمپ بسیار خوبی را در اختیار داریم و امکانات باشگاه کورینتیاس کامل و بسیار مناسب است.

وی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار برزیلی مبنی بر اینکه آیا تماشاگران برزیلی از تیم ملی فوتبال ایران حمایت خواهند کرد یا خیر، اظهار داشت: امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و با حمایت‌های هواداران برزیلی حتی مقابل تیم ملی آرژانتین هم عملکرد خوب و آبرومندانه‌ای را ارائه کنیم.

سؤال بعدی درباره بازی نخست تیم ملی و مقابل تیم ملی نیجریه بود که کی‌روش در پاسخ به آن گفت: همه بازیکنان از حضور در جام جهانی برزیل بسیار خوشحال هستند و تمرکزمان روی بازی اول مقابل نیجریه است. البته اینکه بازی اول‌مان مقابل نیجریه است و نه مقابل تیم‌هایی مانند برزیل، آلمان و تیم‌های بزرگ دیگر، برای ما وضعیت بسیار بهتری ایجاد کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دیدار دوستانه تیمش مقابل ترینیدادوتوباگو نیز خاطر نشان کرد:‌ تیم ملی ترینیدادوتوباگو البته نزدیکی‌های خاص خودش به فوتبال نیجریه را دارد. این تیم مانند نیجریه قدرتمند نیست اما بازیکنان بسیار خوب و باتجربه و فیزیکی دارد.

آخرین سؤال از کی‌روش اینگونه بود که آیا وی تصوری از 11 بازیکن اصلی تیم ملی در بازی اول دارد یا خیر، که او اینگونه پاسخ داد: مطمئناً ایران باید استراتژی مناسبی نسبت به این بازی داشته باشد و نگاه و نگرش‌مان به این بازی بسیار مهم است. در واقع تمام بازیکنان ما باید تمرکز کامل‌شان را در این بازی به کار بگیرند.

نظر شما