شناسهٔ خبر: 55874 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

انتخابات هيات فوتبال تهران همچنان پرحاشيه

يك نفر خاص(!) رای بياورد برای فدراسيون دردسر می شود!

نماینده/ در حالي كه قرار بود چهارشنبه گذشته انتخابات هيات فوتبال استان تهران با حضور علي كفاشيان در آكادمي ملي المپيك برگزار شود، يك روز قبل از اين مجمع انتخاباتي و بعد از اعتراض رسمي رقباي حبيب شيرازي، كميسيون اصل نود به پرونده انتخابات ورود كرد و دستور لغو اين مجمع را به فدراسيون فوتبال ابلاغ كرد.
با توجه به اين حادثه و لغو مجمع انتخاباتي، مديران فدراسيون فوتبال دوباره بايد از ابتدا برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي برگزاري انتخابات هيات فوتبال تهران را انجام بدهند. به اين ترتيب انتخابات هيات فوتبال تهران بعد از جام جهاني با ثبت نام دوباره از نامزدهاي احراز پست رياست برگزار خواهد شد.
اما نكته قابل توجه پيرامون دخالت كميسيون اصل نود مجلس در پرونده هيات فوتبال به ماجراي افشاگري‌هاي ماه‌هاي اخير منتقدان رييس كنوني اين مجموعه ارتباط دارد. افشاگري‌هايي كه باعث شد كميسيون اصل نود جلساتي محرمانه را براي بررسي اتفاقات هيات فوتبال برگزار كند. جلساتي كه خروجي آن باعث شد انتخابات هيات فوتبال تهران لغو شود.
شنيده مي‌شود نمايندگان مجلس چهارشنبه گذشته با نامه‌اي كه به فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان ارسال كرده‌اند، رسما مخالفت خود با حضور حبيب الله شيرازي در هيات فوتبال تهران را اعلام كرده و خواهان قطع همكاري با او شده اند.
اگر غير از اين بود انتخابات فدراسيون فوتبال به خاطر اعتراض نامزدهاي ديگر به مهندسي شدن اين مجمع براي رياست دوباره شيرازي با دخالت كميسيون اصل نود لغو نمي‌شد. به همين خاطر گفته مي شود در انتخابات بعدي، حبيب شيرازي اجازه حضور در انتخابات را ندارد.
پورمختار رئيس كميسيون اصل نود مجلس در گفتگو با بانك ورزش در اين رابطه بدون اينكه اسمي از نفرات حذف شده بياورد، مي گويد:« ما از قبل گفته بوديم كه بعضي از كانديداها شرايط مديريت در هيات فوتبال را ندارند. به اين ترتيب به مديران فدراسيون اعلام كرديم كه اگر اين نفراتي كه نبايد باشند در انتخابات شركت كنند و راي بياورند ممكن است براي فدراسيون و مديريت مشكلاتي درست شود. چرا كه بعضي از كانديداها كه پرونده شان در حال بررسي است، مواردي مهم درباره فعاليتشان مطرح شده است. به همين دليل رسما دستور لغو انتخابات را داديم. به اين ترتيب قرار است بعد از جام جهاني روند انتخابات از ابتدا برگزار شود. منتهي احتمال حذف بعضي ها خيلي زياد است.»

نظر شما