شناسهٔ خبر: 55844 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

پیش‌بینی مورینیو از نتیجه ایران در جام جهانی +عکس

مورینیو ژوزه مورینیو، سفیر جهانی فوتبال یاهو در آستانه جام جهانی 2014، پیش بینی شجاعانه خود از 16 تیمی که حذف خواهند شد را انجام داد.

به گزارش نماینده، ژوزه مورینیو در گفتگو با ملانی کولینز از Yahoo، به بررسی هر هشت گروه پرداخت و کاری را انجام داد که بیشتر هواداران انجام می دهند: حمایت کردن از افردای که بیشتر دوست دارند.

مورینیو قبل از اینکه هلند را بعد از اسپانیا به عنوان تیم دوم صعود کننده از گروه B انتخاب کند گفت: "من بسیار عاطفی هستم و همیشه با دوستانم بیرون می روم."

در گروه C، او رأی به صعود مردان دیدیه دروگبا در کنار یونان، شگفتی ساز یورو ۲۰۰۴ داد، در حالیکه از نظر بسیاری افراد کلمبیا و ژاپن به عنوان قهرمان قاره کهن شانس بیشتری برای صعود از این گروه دارند.

در گروه D، او با استناد به قدرت اروگوئه و روابط خود با انگلستان و ایتالیا نمی توانست انتخاب کند. "اگر بگویم انگلستان حذف خواهد شد، فصل بعد آنها اجازه نمی دهند در اینجا [چلسی] مربیگری کنم!"

در مورد گروه E، مورینیو گفت: "من به یک فروپاشی دیگر در مورد فرانسه اعتقاد ندارم." و آنها را به عنوان سرگروه انتخاب کرد و سوئیس در رقابت با اکوادر به عنوان تیم دوم انتخاب شد.

در گروه F، او اشاره کرد که نیجریه به ایران - تیمی که هدایتش به عهده هموطن او، کارلوس کی‌روش است - و بوسنی غلبه خواهد کرد تا به دنبال آرژانتین راهی دور بعد شود. چرا؟ خب، عقاب ها جان اوبی میکل از چلسی را در اختیار دارند (ویکتور موزس هم تمام فصل به صورت قرضی در لیورپول بوده است، بنابراین او را حساب نمی کنم).

در گروه G، مورینیو مطمئن است که هیچ تیمی بدون امتیاز حذف نخواهد شد، اما از دیدگاه او آلمان به عنوان تیم اول و پرتغال بعد از آنها راهی دور بعد خواهند شد. اما او افزود، نگران دیدار تیم ملی کشورش مقابل آمریکا است.

و در نهایت، در رابطه با گروه H، او گفت که "بلژیک تیم با استعدادی دارد." اما تا حدودی با شگفتی، روسیه به عنوان تیم نخست و بالاتر از بلژیک به دور بعد صعود خواهد کرد — شاید به خاطر بی تجربگی بازیکنان جوان بلژیک. و خبر بد برای تنها نماینده دنیای عرب، اینکه الجزایر شانسی برای صعود ندارد.

در اینجا پیش بینی ژوزه مورینیو در مورد ۱۶ تیم صعود کننده را می بینید:

جام جهانی

نظر شما