شناسهٔ خبر: 55829 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ارتفاع اسپک‌های برزیل از ایتالیا کمتر است

ترکاشوند: کواچ جرأت تعویض نداشت

ترکاشوند بازیکن پیشین تیم ملی والیبال گفت: کواچ در زمانی که تیم احتیاج به تعویض داشت، جرأت نمی‌کرد این کار را انجام دهد در حالیکه بازیکنان ذخیره ما فاصله چندانی با بازیکنان اصلی ندارند.

به گزارش نماینده؛ محمد ترکاشوند با اشاره به ۲ شکست ایران در لیگ جهانی والیبال مقابل ایتالیا به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: فشار روانی شدیدی که روی بازیکنان وجود دارد باعث شده تا به طور کامل در خدمت تیم ملی نباشند. آنها انفرادی فکر می‌کردند و کار گروهی و هماهنگی بین آنها وجود نداشت. 

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ادامه داد: بازیکنان ما در سرویس، ایراد زیادی داشتند و من سرویس‌هایی را که قبلا از آنها دیده بودم در بازی با ایتالیا ندیدم. همچنین دریافت تیم ملی نیز با مشکلاتی مواجه بود که باعث شد بر خلاف سال گذشته، حریف دست و پا بسته‌ای برای ایتالیا بوده و خلاقیت خاصی در لحظات حساس نداشته باشته باشد. ما سال قبل هم از ایتالیا عقب بودیم ولی توانستیم این تیم را شکست دهیم. 

ترکاشوند گفت: کواچ، مدت کوتاهی است که به تیم ملی اضافه شده و از این لحاظ دست او هنوز بسته است. همان طور که دیدید او در زمانی که تیم احتیاج به تعویض داشت، جرأت نمی‌کرد این کار را انجام دهد در حالیکه بازیکنان ذخیره ما فاصله چندانی با بازیکنان اصلی ندارند و می‌توانستند به تیم کمک کنند. کواچ برای شناخت بازیکنان و شرایط تیم ملی نیاز به زمان دارد ولی تیم ملی نمی‌تواند لیگ جهانی را به این بهانه که کواچ به زمان احتیاج دارد از دست بدهد. 

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال در مورد بازی آینده تیم ملی مقابل برزیل گفت: بازیکنان ایتالیا کم اشتباه‌تر از ما بودند و به خاطر پیروزی مقابل برزیل، انگیزه زیادی داشتند. با این روندی که ایران مقابل ایتالیا بازی کرد، کار سختی است که از برزیل امتیاز بگیرد. البته ارتفاع اسپک‌های برزیل از ایتالیا کمتر است. ایتالیایی‌ها از ارتفاع بسیار زیادی اسپک می‌زدند. شاید همین مسئله سبب شود ایران مقابل برزیل راحت‌تر بازی کند. برزیل هم با استفاده از امتیاز میزبانی فقط به فکر پیروزی در این بازی است. 

نظر شما