شناسهٔ خبر: 55793 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

توکلی:

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت کنکور کارشناسی‌ارشد ۹۳ اعلام شد

کنکور اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۹۳ بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش نماینده؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش کد رشته محل یا کد رشته محل‌های بورسیه و دارای شرایط خاص آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۹۳ بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

وی افزود: اسامی ۲۲ هزار و ۷۹۵ نفر از معرفی‌شدگان اعلام شد که از این بین تعداد ۱۰ هزار و ۳۷۹ نفر زن و ۱۲ هزار و ۴۱۶ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور  ادامه داد: معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش کد رشته محل و یا کد رشته محل‌های بورسیه و دارای شرایط خاص و داوطلبانی که ضرورت دارد در آزمون تشریحی و یا پروژه کد رشته محل‌های مربوط شرکت کنند، لازم است براساس مفاد اطلاعیه سازمان که همزمان برروی سایت سازمان قرار گرفته، اقدام کنند.

توکلی اضافه کرد: تاریخ مصاحبه و مراحل گزینش در هر یک از رشته‌های مذکور به همراه برنامه زمانی شرکت در آزمون مرحله دوم یا آزمون تشریحی و یا پروژه‌های عملی کد رشته‌های امتحانی ۱۳۵۰ ، ۱۳۵۱ ، ۱۳۵۲ ،۱۳۵۶ ،۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ برای آن دسته داوطلبانی که مبادرت به انتخاب حداقل یکی از کد رشته‌های محل مذکور کرده‌اند نیز بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

نظر شما