شناسهٔ خبر: 55724 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کی‌روش: می‌جنگیم و پوست‌مان را در زمین بازی جا می‌گذاریم!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما چالش مهمی پیش رو داریم و سعی می‌کنیم که در جام جهانی صرف نظر از نتایجی که کسب می‌کنیم، بجنگیم.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم،‌ کارلوس کی‌روش پس از پایان مراسم بدرقه تیم ملی کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا قول می‌دهید با تمام توان در برزیل بجنگید،‌ اظهار داشت: الان زمان هیچگونه توجیه و افسوسی نیست و فقط وظیفه داریم وظایف خود را به درستی انجام دهیم. امروز حضور مقامات بالای دولتی از جمله معاون رئیس جمهور،‌ دستیار ویژه رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان باعث دلگرمی ما شد.

وی ادامه داد: این اتفاق باعث شد غرور ملی را آغاز و از هم‌اکنون احساس کنیم. می‌خواهم بگویم به گونه‌ای بازی خواهیم کرد که پوست‌مان را در زمین بازی برزیل جا بگذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تمایل مردم برای ادامه همکاری او با فدراسیون فوتبال ایران عنوان کرد: مهمترین مطلبی که الان حائز اهمیت است، بحث غرور ملی است که آن را احساس کردیم. کار تیم ملی در برزیل ساده نیست و همه این را به خوبی می‌دانند. مهمترین مطلب این است که با غرور ملی در برزیل بازی کنیم. ما چالش مهمی پیش رو داریم و سعی می‌کنیم که در جام جهانی صرف نظر از نتایجی که کسب می‌کنیم، بجنگیم.

وی در مورد جلسه خصوصی خود با وزیر ورزش و جوانان گفت: جلسات خصوصی با وزیر ورزش و جوانان خصوصی باقی می‌ماند اما مطمئناً بحث اصلی ما حضور  در جام جهانی بود. واقعیت مطلب این است که قسمت اصلی صحبت‌های ما پیرامون شرایط تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی بود. او به ما قوت قلب داد که تیم مورد حمایت کامل خواهد بود.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که صحبت آخر شما با مردم چیست؟ عنوان کرد: واقعیت مطلب این است که طبق اصول پیش می‌رویم و در تمامی مسابقات در سطح بالایی خواهیم جنگید. این تعهد اصلی ما به مردم است. بدون توجه به اینکه چه نتیجه به دست خواهد آمد خواهیم جنگید.

نظر شما