شناسهٔ خبر: 55711 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

وزیر ورزش: رئیس‌جمهوربه خاطر طوفان نیامد

وزیر ورزش گفت:‌ رئیس جمهور شب گذشته فقط به خاطر مشکلاتی که طوفان به وجود آورد در جمع ملی‌پوشان حاضر نشد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، محمود گودرزی که بامداد امروز برای بدرقه ملی‌پوشان فوتبال ایران به جام جهانی برزیل در فرودگاه حاضر شده بود با بیان اینکه در جمع ملی‌پوشان حاضر شدم تا آنها با خاطره خوش و به منظور کسب نتیجه به برزیل بروند، گفت: امیدواریم آنها در جام جهانی حداکثر توان و بضاعت‌شان را بگذارند و با تمام توان و قدرت در این رقابت‌ها حاضر شوند البته برد خوب است اما برنده شدن در حوزه‌های اخلاق بیشتر اهمیت دارد و امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند از فرهنگ و هویت ملی ما در جام جهانی دفاع کنند.
 
وی در خصوص اینکه به برزیل خواهد رفت یا خیر، گفت: تا الان که به چنین نتیجه‌ای نرسیده‌ایم اما امیدواریم در نهایت اجازه بدهند که من نروم هرچند که دوستان آنجا هستند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.
 
وزیر ورزش در پاسخ به این سؤال که آیا پاداشی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: در حال حاضر مطرح کردن چنین مباحثی مناسب نیست و خواهش می‌کنم شأن ملی‌پوشان را با مطرح کردن مادیات پایین نیاورید.
 
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه آیا  واقعاً دلیل اصلی نیامدن رئیس جمهور در جشن بدرقه تیم ملی مشکلات مربوط به طوفان بود یا پر نشدن سالن ۱۲ هزار نفری گفت: مطمئناً ایشان به خاطر مشکلات مربوط به طوفان نیامد شب گذشته همه چیز تحت الشعاع مرگ ۵ هم وطن و آسیب‌هایی بود که به یکسری از خانواده‌ها رسیده بود و مطلقاً به خاطر پر نشدن سالن نبود که رئیس جمهور به جشن بدرقه نیامد.
 
گودرزی در پایان در مورد دلایل حضورش در فرودگاه گفت: من برای کشتی و ووشو هم آمده بودم و فوتبال هم اهمیت زیادی دارد و باید می‌آمدم.
 

نظر شما