شناسهٔ خبر: 55499 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

۵۰ هزار شرکت ایرانی در دبی فعالیت دارند

به گزارش نماینده به نقل از فارس ؛ عبدالرحمان الغریر در دیدار هیأت تجاری امارات با اعضای اتاق بازرگانی تهران در اتاق بازرگانی تهران به روابط مطلوب امارات و جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۵۰ هزار شرکت یا موسسه ایرانی در دبی حضور دارند که سالهای دیرینه‌ای در آنجا فعالیت می‌کنند و اگرچه طی یک مدت مبادلات قدری کاهش پیدا کرده بود، ولی اکنون دوباره به رشد طبیعی خودش بازگشته است.

وی به این نکته اشاره کرد که شاید در روابط تجاری دو کشور کمتر از ۵ درصد موانع یا مشکل وجود داشته باشد که نمی‌تواند ۹۵ درصد موفقیت را تحت تاثیر قرار دهد.

الغریر تصریح کرد: فواید و سودی که بازرگانان ایرانی می‌برند به نفع کشور ما هم خواهد بود که باید در تقویت آن قدم برداریم. در ادامه این دیدار الرمیثی رئیس اتاق بازرگانی امارات به روابط تاریخی دو کشور صحه گذاشت و افزود: ما چشم به راه توسعه روابط از طریق افزایش مبادلات تجاری در سطوح بالاتر هستیم و امیدواریم دولت امارات بتواند در بخش‌های املاک، صنایع لجستیگی بازرگانی و سایر زمینه‌ها وارد شود و استراتژی ما سرمایه‌گذاری دراز‌مدت در ایران است.

رئیس اتاق بازرگانی امارات با بیان اینکه امارات همواره از اقتصاد ایران حمایت کرده است، گفت: صادرات محصولات کشورهای دیگر به ایران یکی از مواردی است که ما همواره از آن حمایت کردیم. 

برچسب‌ها:

نظر شما