شناسهٔ خبر: 55174 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

سفیر ایران در نیجریه:

امیدوارم ایران و نیجریه به دور بعد صعود کنند

نیجریه سفیر ایران در نیجریه ابراز امیدواری کرد که دو تیم ایران و نیجریه بتوانند در حضور آرژانتین از گروه اف رقابت های جام جهانی صعود کنند

به گزارش نماینده ؛سعید کوزه چی سفیر ایران در نیجریه معتقد است که تیم ملی کشورش به همراه نماینده ی آفریقا می تواند جز 16 تیم نهایی رقابت های جام جهانی باشند. در این گروه آرژانتین و بوسنی هرزگوین نیز حاضر هستند.

صحبت های کوزه چی که توسط سایت دیلی ایندیپندنته بازتاب یافته است تیم ملی ایران را تیم شگفتی ساز جام جهانی معرفی می کند و معتقد است که ایرانی ها یک حریف دشوار برای نیجریه خواهند بود.

کوزه چی می گوید:" تیم فوتبال نیجریه در ایران بسیار محبوب است اما بسیاری از مردم نیجریه تیم ما را نمی شناسند ما در فوتبال زیاد کار کرده ایم و پیشرفت داشته ایم.

در جام جهانی شما پیشرفت های تیم ما را خواهید دید ایران بدون شک موجب تعجب بسیاری از مردم خواهد شد نیجریه یک تیم بسیار خوب و قهرمان آفریقا است اما ایران حریف بسیار سختی خواهد بود تیم ما بسیار خوب است و بازیکنانی حرفه ای در اختیار داریم من دعا می کنم که تیم ملی ایران تورنمنت خوبی را پشت سر بگذارد و موجب افتخار کشورم شود. امیدوارم تیم شما هم بتواند بازی های خوبی را انجام داده و مردم نیجریه را شاد کند."

تیم ملی ایران و نیجریه در اولین دیدار مرحله گروهی به مصاف هم خواهند رفت هر کدام از این دو تیم می توانند با پیروزی در این دیدار امید خود برای صعود را افزایش دهند.

نظر شما