شناسهٔ خبر: 54765 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

ظهور هراتی دوم با حکم هاشمی!

یک محکوم امنیتی دیگر در دانشگاه آزاد پست گرفته است.

به گزارش نماینده به نقل از صراط، مدتی است که عمار کلانتری و مریم جمشیدی از همکاران سابق سایت های خبری فیلترشده آینده و بازتاب به ترتیب سردبیر و مدیرمسئول خبرگزاری دانشگاه آزاد شده اند.

عمار کلانتری سردبیر سایت های خبری آینده و بازتاب از رسانه های هوادار هاشمی رفسنجانی، به اتهام پرونده های مربوط به فعالیتش در سال ۸۸، ماههاست به زندان محکوم شده اما تا این لحظه، حکم وی هنوز به اجرا در نیامده است.

بر این اساس، کلانتری در سال ۸۸ به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام در سایت آینده، محکوم شده اما اجرای حکم تا کنون بارها به دلایل مختلف به تعویق افتاده است.

وی در حال حاضر سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد است و همچنین از جدی ترین گزینه های ریاست مرکز تشکل های دانشگاه آزد به شمار می‌رود.

پس از تغییرات در دانشگاه آزاد و آمدن طاها هاشمی به معاونت فرهنگی این دانشگاه، خبرهای عجیب و نگران کننده ای از اتفاقات درون این معاونت به گوش میرسد که ماجرای مربوط به مرکز اسناد و انتصاب شخصی هتاک به ریاست این مرکز موضوعی بود که همچنان حواشی آن جاریست.

به نظر می رسد خبرگزاری دانشگاه آزاد با سردبیری عمار کلانتری و مدیر مسئولی شخصی به نام مریم جمشیدی که سابقه فعالیت در رسانه های زنجیره ای آینده و بازتاب را در زمان فتنه دارد، مرکزی برای تجمع نیروها و محکومین امنیتی شده است.

طاها هاشمی به عنوان مسئول مستقیم این انتصابات باید توضیح دهد که آیا وضعیت خبرگزاری دانشگاه آزاد و بکارگیری یک مجرم فراری که اکنون باید در حبس باشد و با حکم ایشان سکان یک خبرگزاری رسمی کشور را در دست دارد هم به سفارش افرادی بوده است که هراتی را معرفی کرده بودند؟! و یا ماجرای دیگری برای این انتصابات در میان است؟

نظر شما