شناسهٔ خبر: 54613 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

ابن‌قاسم: حکم جلب فرکی را گرفتم!

فرکی التماس کردیم، خواهش کردیم، اما نپذیرفت

به گزارش نماینده؛ مدیر تیم فولاد خوزستان از اینکه حسین فرکی از ادامه کار با فولاد انصراف داد با ابراز ناراحتی به بانک ورزش گفت: خیلی متأسفم از این اتفاقی که رخ داد. حتی حاضر بودیم تمام خواسته‌های آقای فرکی را قبول کنیم اما هرچه التماس کردیم نشد.
ابن‌قاسم با بیان این مطلب که حتی به فرکی پیشنهاد داده‌اند پس از عمل زانو به فولاد برگردد، افزود: ما اعلام کردیم تا مداوای کامل دستیار‌های‌تان این مسئولیت را برعهده بگیرند، اما قبول نکردند و گفتند صحیح نیست، باید خودم بالا سر کار باشم. آقای فرکی بین سلامتی‌اش و فولاد، سلامتی‌اش را در اولویت قرار داد.
مدیر تیم فولاد خوزستان با تأیید تصمیم حسین فرکی مبنی بر عدم ادامه همکاری گفت: من شاهد بودم که شب‌ها از درد زانو نمی‌خوابید و واقعاً نیاز بود که این عمل را انجام دهد وگرنه ما حاضر بودیم تحت هر شرایطی با ایشان ادامه دهیم، اما قبول نکرد.
ابن‌قاسم در پاسخ به این سؤال که شما به عنوان مدیر برنامه‌های فرکی چطور نتوانستید او را قانع کنید با خنده جواب داد: من حتی حکم جلب فرکی را هم گرفته بودم اما حسین آقا این حکم را وتو کرد؛ واقعاً از اینکه ایشان نپذیرفت فصل آینده هم سرمربی فولاد بماند ناراحت هستیم.
ابن‌قاسم همچنین درخصوص انتخاب اسکوچیچ گفت: حضور این مربی انتخاب شخص دهکردی بود و من نقشی در تعیین این مربی نداشتم. وقتی فرکی آب پاكي را روی دست ما ریخت، مدیرعامل هم شخصاً تصمیم گرفت با این مربی وارد مذاکره شود.
وی درخصوص اینکه اسکوچیچ می‌تواند راه فرکی را ادامه دهد، توضیح داد: امیدوارم بتواند. فوتبال است و معلوم نیست در آینده چه مسائلی پیش می‌آید، چون نه من همیشه ثابت هستم، نه مدیرعامل و نه سرمربی. فولاد کارنامه درخشانی با فرکی داشت و امیدوارم این مربی هم روند رو به رشدش را ادامه دهد. این مربی آمده تا فولاد را در صدر نگه دارد. امیدوارم همانطور که ملوان را متحول کرد و بازی هوایی این تیم را روی زمین آورد برای فولاد هم مثمر ثمر باشد.
ابن‌قاسم درخصوص بازیکنان فولاد اعلام کرد: در باشگاه فولاد به این صورت نیست که با رفتن سرمربی ده بازیکن بروند یا ده بازیکن بیایند. حسین فرکی هم توصیه کرد استخوان‌بندی تیم حفظ شود.
مدیر تیم فولاد که معلوم بود از نبود فرکی در فولاد ناراحت است باز هم تکرار کرد: مطمئن باشید حسین فرکی امسال جایی نمی‌رود و ما گذاشتیم این فصل را به دوا و درمان بپردازد تا در آینده مجدداً او را در فولاد ببینیم.
ابن‌قاسم درخصوص لیست مازاد هم تصریح کرد: من از طریق رسانه‌ها متوجه شدم و در جریان لیست مازاد نیستم.
 

نظر شما