شناسهٔ خبر: 54439 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حدادعادل در جمع اصولگرایان اصفهان:

رهبر انقلاب اقتصاد مقاومتی را در مقابل گفتمان وادادگی مطرح کردند

حدادعادل 1

به گزارش نماینده حدادعادل رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس که به دعوت جمعی از فعالین اصولگرا و نمایندگان اصفهان به این شهر سفر کرده بود در سخنانی با تشریح اوضاع کشور گفت:امروز انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت قرار دارد و هیچ مانعی نمی تواند این مسیر را متوقف کند.

وی با بر شمردن نقاط برجسته کشور در سال های پس از انقلاب افزود:میزان پیشرفت های علمی وصنعتی توسط جوانان این مرزو بوم توانسته است ایرانی قدرتمند را در منطقه به نمایش بگذارد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه با اشاره به دیگر نشانه های قدرت ایران امروز به وجود نهادها و سازمان هایی اشاره کرد که در مسیر پیشرفت، در کنار ملت بودند .

حداد عادل سپاه را یکی از  این نهادها خوانده و گفت :  امام راحل با بصیرت و بینشی بی نظیر باعث شد تا سپاه پاسداران امروز بازویی موثر برای انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها شود و تضعیف سپاه چیزی جز خشنودی دشمنان در پی نخواهد داشت.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد اور شد فراکسیون اصول گرایان و نمایندگان اصولگرای مجلس در تلاش هستند تا در اداره امور کشور دولت یازدهم را مانند دولت های قبل یاری دهند و البته ذره ای از اصول خود عقب نشینی نخواهند کرد .

رئیس فراکسیون اصولگرایان در ادامه با اشاره به اوضاع بین المللی و بعضی وقایع همچون حوادث اوکراین افزود : فتنه گران سال ۸۸ به دنبال همین حوادث در کشور بودند که با هدایت های بی نظیر رهبر انقلاب و بصیرت مردم خنثی شد  و اگر امروز برخی در گوشه و کنار در پی تطهیر اعمال فتنه گران هستند بدانند مردم فجایع آنان را فراموش نخواهند کرد .

حداد عادل در ادامه خواستار روشن شدن واژه اعتدال شد و با اشاره به مذاکرات هسته ای در قالب یک تمثیل زیبا گفت : خانواده ای که فرزند خود را به جبهه می فرستد طبیعی است که دلواپس فرزندش باشد و این امر طبیعی نباید کسی را ناراحت کند و آنان که این دلواپسی را ندارند بگویند که این خوش بینی را از کجا به دست آورده اند؟

وی در پایان با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد : رهبری در مقابل گفتمان وادادگی موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

در پایان جلسه نیز حاضرین به پرسش و پاسخ پیرامون آخرین مسائل روز کشور پرداختند.

نظر شما