شناسهٔ خبر: 54375 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

انتظار داشتیم اژه ای در مجلس از ناگفته ها بگوید

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داشتیم سخنگوی قوه قضائیه از ناگفته ها بیشتر سخن می گفت که این انتظار محقق نشد و نشان داد ما نمایندگان نتوانستیم به طور کامل مدافع حقوق مردم باشیم.

به گزارش نماینده به نقل از خانه ملت، مهدی عیسی زاده با تقدیراز حضور محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه در صحن علنی روز چهارشنبه مجلس و ارائه گزارشی از روند پیگیری پرونده های مفاسد اقتصادی و برخورد با مجرمان این پرونده ها، گفت: مشکلات اقتصادی و تورم ایجاد شده در کشورکه ما را مجبور به نشستن پای میز مذاکره با کشورهای 5+1 کرد ناشی از فسادهای اقتصادی چند سال اخیر است که برخورد و معرفی عاملان این پرونده ها دغدغه مقام معظم رهبری، مردم و نمایندگان مجلس است.

نماینده مردم تکاب،شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با یادآوری صحبت های امروز حجت الاسلام اژه ای در صحن علنی مجلس، تصریح کرد: مواردی که مطرح شد انتظارات مقام معظم رهبری، مردم و نمایندگان مجلس را برآورده نکرد بنابراین باید از تبدیل اصل مبارزه با فساد به یک شعار جلوگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی توان با افتخار اعلام کرد که پولهای خارج شده از کشور را بر می گردانیم، گفت : انتظار ما برخورد قاطع با متهمان پرونده های فساد اقتصادی و معرفی عاملان این پرونده ها است چرا که چه تضمینی وجود دارد که این فسادها دوباره تکرار نشود.

عیسی زاده گفت: ما نمایندگان که در ابتدای کار سوگند یاد کردیم و وکیل مردم شدیم تا از حقوق حقه آنها دفاع کنیم انتظار داشتیم سخنگوی قوه قضائیه از ناگفته هایی که همه منتظر شنیدن آن هستند بگوید که نگفت و معلوم شد ما نمایندگان هم موفق نشدیم از حقوق مردم دفاع کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید باینکه باید معلوم شود عاملان فسادهای بزرگ اقتصادی  چه کسانی بودند و چقدر پول بردند و معلوم شود یقه سفیدها چه کسانی هستند، افزود: این که امروز گفته می شود پولهای خارج شده از کشور را بر می گردانیم راضی کننده نیست چرا که چه کسی پاسخگوی ضررها و آسیب های اقتصادی که در طول این سالها به کشور و مردم وارد شده، است ؟

این نماینده مردم در مجلس نهم  با بیان اینکه ریشه تورم بوجود آمده در کشور همین اختلاس ها و فسادهای اقتصادی رخ داده در چند سال گذشته است، گفت: چه تضمینی وجود دارد که دوباره این فسادها تکرار نشود، چه کسی چه ارگانی نگهبانی می کند؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس  با یادآوری اینکه صحبت های امروز سخنگوی قوه قضائیه پاسخگوی دغدغه های رهبری ، مردم و نمایندگان نبود، تصریح کرد: انتظار داشتیم محسنی اژه ای برای مردم و نمایندگان از  ناگفته هایی که در هیچ روزنامه و خبرگزاری و نهاد ی وجود ندارد بگوید که نگفت و نشنیدیم.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۳-۰۲ ۱۲:۴۵ 0 0

    پس چرا نگفت
                                

نظر شما