شناسهٔ خبر: 54294 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نهایی شدن قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان / حذف خدمات دندانپزشکی و ارائه تسهیلات در درمانگاهها!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از نهایی شدن قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان خبر داد و گفت: تفاهم نامه آموزش و پرورش با شرکت بیمه گذار به امضا رسید که براساس آن بیمه طلایی فرهنگیان و افراد تحت تکفلشان از ابتدای خرداد ماه براساس قرارداد جدید است.

به گزارش نماینده وحید کیارشی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب درباره حذف خدمات دندانپزشکی از بیمه طلایی فرهنگیان گفت: خدمات بیمه دندانپزشکی حذف شد اما فرهنگیان می توانند با تسهیلات ویژه از خدمات دندانپزشکی درمانگاه های فرهنگیان استفاده کنند. ضمن انکه دولت برنامه هایی در بیمه پایه سلامت دارد که فرهنگیان از این خدمات نیز می توانند بهره مند شوند.

وی ادامه داد: البته براساس قرارداد جدید بیمه طلایی فرهنگیان ارائه خدمات عینک برای فرهنگیان حذف نشده است و همانند سال های گذشته تعهدات شرکت های بیمه گر برای تامین بخشی از هزینه های عینک ۵۰ هزار تومان است.
معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش درباره نرخ حق بیمه فرهنگیان نیز گفت: در سال گذشته فرهنگیان می بایست یازده هزار و ۶۵۰ تومان پرداخت می کردند، اما برای سال ۹۳، این رقم به ۱۳ هزار تومان افزایش یافته است و ۵۰ درصد مابقی آن نیز از محل اعتبارات رفاهی وزارت آموزش و پرورش به شرکت بیمه گذار پرداخت می شود.

نظر شما