شناسهٔ خبر: 54192 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

قابل توجه یارانه بگیران

اصلاح اطلاعات یارانه‌ای خانوار از امروز چهارشنبه امکانپذیر شد وخانوارهایی که قصد تغییر و اصلاح اطلاعات اقتصادی هدفمندی خود را دارند می توانند از امروز به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و این تغییرات را اعمال کنند.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، بر اساس اعلام سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها؛ کلیه هموطنانی که در مرحله دوم اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها ثبت‌نام نموده و به دلیل یکی از وقایع چهارگانه تولد، فوت، ازدواج و طلاق متقاضی دریافت این تغییرات در سامانه رفاهی به نشانی www.refahi.ir هستند، می توانند از امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۳ ضمن در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر با مراجعه به دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ نسبت به ثبت تغییرات مزبور اقدام کنند.

همچنین آن دسته از هموطنانی که به دلایل مختلف از جمله محجوریت، فقدان سرپرست، عدم صلاحیت سرپرست خانوار و غیره... متقاضی تغییر سرپرست خانوار خود جهت ادامه دریافت یارانه نقدی هستند، نیز می‌توانند پس از مراجعه به فرمانداری محل سکونت خود و طی مراحل قانونی نسبت به تغییر سرپرست خانوار در دفاتر پلیس ۱۰+ اقدام کنند.

نظرات مخاطبان 0 3

  • ۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۱۱:۲۰farhang12 0 5

    تکلیف کسانی که یکی از اعضای خانوارشان حذف شد کی هست امروز رفتیم نبود 
                                
  • ۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۱۲:۴۷farbod 0 1

    پدرم موقع ثبت نام من را ثبت نام نکرد و امکان ویرایش هم نبود الان باید چه کار کنم؟
    یعنی برای ویرایش اعضای خانوار چکار باید کرد؟
                                
  • ۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۱۸:۰۰کاف 0 0

    من وهمسرم چون26 اسفند ثبت نام کرده بودیم و کد رهگیری ثبت نام هم داشتیم و مرکز پلیس +10 که ثبت نام کرده بودیم گفته بودند خودتان جدا ثبت نام کنید  با خانواده ثبت نام نکردیم الان وضعیتمان نا مشخص است وماهی که گذشت یارانه دریافت نکردیم همسرم کارگر است و حتی فرمانداری هم اطلاع ندارد دولت برای امثال ما که نتوانستیم ثبت نام کنیم چه برنامه ای دارد لطفا هر کسی میتواند این موضوع را به گوش مسئولین برساند
                                

نظر شما