شناسهٔ خبر: 54145 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مدیر شبکه دو از 250 قسمت سریال آماده پخش خبر داد

مدیر شبکه دو سیما گفت: در حال حاضر این شبکه بالغ بر ۲۵۰ قسمت سریال برای پخش و نمایش دارد که از جمله آنها «کیمیا» و «شکوه یک زندگی» است.

به گزارش نماینده؛ علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما در بازدید از پشت صحنه «بین خودمون بمونه» گفت: نام این تله فیلم در ابتدا «تقطیر» بوده که به «بین خودمون بمونه» تغییر نام داد و در حال حاضر با این نام درحال  تولید است.

وی افزود: محور اصلی داستان «بین خودمون بمونه» درباره مذمت دروغ است اینکه چگونه دروغ باعث می‌شود تا درهای گناه به روی ما باز شود. این مینی‌سریال را قرار است در نیمه شعبان در ۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای نمایش دهیم.

بخشی‌زاده یادآور شد: قصه این اثر درباره فردی به نام تورج با بازی بهنام تشکر است که در شرکتی کار می‌کند که بواسطه فروش زمینش به دروغی متوسل شده و این دروغ باعث می‌شود که در زندگی با مشکلاتی مواجه شود. در ادامه داستان فرزندش از آنها الگو می‌گیرد و به دروغگویی می‌افتد.

مدیر شبکه دو سیما در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره وضعیت سریال‌های مناسبتی شبکه دو بیان کرد: در حال حاضر این شبکه بالغ بر ۲۵۰ قسمت سریال برای پخش و نمایش دارد. سریال ۱۰۰ قسمتی «کیمیا»، روایت خانواده و قدرت زن ایرانی در تدبیر اموری است که ماجرای آن به قبل، حین و پس از انقلاب اسلامی بازمی‌گردد و درحال حاضر ۴۰ درصد از تصویربرداری «کیمیا» در خرمشهر و آبادان تمام شده است.

وی اضافه کرد: «شکوه یک زندگی» هم درباره مادر و همسر شهیدی است که به رغم نبود سرپرست در خانواده، فرزند خود را به خوبی تربیت می‌کند و به تدریج وارد مراحل بالای تحصیلی می‌شود که این داستان برگرفته از زندگی واقعی است و قرار است که این فیلم در ایام دهه فجر پخش شود.

برچسب‌ها:

نظر شما