شناسهٔ خبر: 53873 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

واكنش واعظ به مصاحبه عنايتی: جواب بچه‌ای كه روی تعقل حرف نمی زند را نبايد داد!

نماینده - غلامرضا عنايتي در تازه‌ترين مصاحبه خود، انتقادات شديدي را عليه مديرعامل سابق باشگاه استقلال مطرح كرده است. اين مهاجم باسابقه با دادن القابي چون "كوچك بودن"، "جوگير بودن" حسابي از خجالت واعظ اشتياني در آمده است.
عنايتي در بخش مهمي از اين مصاحبه خود اعلام كرده:« آدم‌های کوچک که متعلق به جنس فوتبال نیستند و وقتی به مسند ریاست می‌رسند جوگیر می‌شوند. زمانی که به استقلال بازگشتم این آقا مدیرعامل استقلال بود و صمد مرفاوی هم سرمربی تیم بود. آشتياني با امیر قلعه‌نویی مشکل داشت و از طرفی دیگر اميرخان هم از من تعریف می‌کرد. در اصل درگیری میان واعظ آشتیانی و امیر قلعه‌نویی بود که برای من آن مساله را ایجاد کرد. واعظ سال بعد مرا با برنامه در استقلال نگه داشت تا فوتبالم را تضعیف کند و به نوعی با قلعه‌نویی مقابله کند. وقتی این فرد کوچک آن مطلب را درباره دندان پوسیده منتشر کرد خواست که مرا خراب کند اما خدا خواست و اینگونه نشد. آنهایی که می‌خواستند مرا محو کنند به خاک سیاه نشستند و خدا جوابشان را داد. این آقا دوباره در حال حاشیه‌سازی است که به استقلال بازگردد. آقای محترم! یک بار استقلال را به فلاکت کشاندی، دیگر بس است. جالب است این آقا زمانی گفته بود عنایتی را به استقلال می‌آورم تا فوتبالش را تمام کنم! ولی به لطف خدا نتوانست.»
مديرعامل سابق استقلال اما ترجيح مي دهد جوابي به اين صحبت هاي غلامرضا عنايتي ندهد. واعظ اشتياني در گفتگو با بانك ورزش مي گويد:« عنايتي را ولش كنيد. اگر قرار باشد من جواب هر ريز آدمي را بدهم كه بايد كلي وقت صرف كنم.  او آمده و يك سري حرف‌ها براي خودش زده است. بگذاريد باز هم هر چقدر دوست دارد حرف بزند. عنايتي در جايگاهي نيست كه من جواب او را بدهم. در واقع آدمي و بچه ‌اي كه اصلا نمي تواند از روي تعقل حرف بزند را كه نبايد حرف‌هايش را جدي گرفت.»

نظر شما