شناسهٔ خبر: 52276 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

بند ناف دولت با اصلاح‌طلبان گره خورده‌!

نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم و هفتم با بیان اینکه بندناف دولت روحانی با اصلاح‌طلبان گره خورده‌است گفت: برای اینکه دولت مشکلات و فربه‌گی دولت های قبلی نشود ما پپوسته باید دولت روحانی را نقد کنیم.

به گزارش نماینده،اکبر اعلمی، با تحلیل اینکه اساس قدرت بر فربه‌گی و ایجاد رابطه مرید و مرادی و حذف مخالفین است افزود: دولت روحانی باید مورد نقد بگیرید و ما وظیفه داریم عملکرد دولت روحانی را باید به دقت رصد کنیم و مورد نقد بی رحمانه و در عین حال مشفقانه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه یا متاسفانه بند ناف دولت روحانی با بندناف اصلاحات گره خورده، انتظارات مردم از دولت روحانی را به دلیل این نزدیکی و حمایت جریان اصلاحات از دولت رواحانی یادآور شد و ادامه داد: مردم انتظار تحقق مدینه فاضله ای را که ۳۵ منتظر تحقق و دسترسی به آنم را داشته‌اند به آن دست پیدا کنند.

اعلمی، وعده‌های انتخاباتی دکتر حسن ریاست جمهوری را مبنی‌بر دفاع از حقوق و آزادی های مردم را یادآور شد و پایندی و عمل به این وعده‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر دولتی مورد نقد نباشد و به حال خود رها شود نمی‌کند چه کسی بر سر کار باشد امکان دارد در معرض لغزش قرار بگیرد.
منبع:مهر

نظر شما