شناسهٔ خبر: 52249 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی اعلام شد

مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال جاری ۱۱ تا ۱۹ خردادماه امسال انجام خواهد شد.
 
به گزارش نماینده حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۳ منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور از روز یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۳ آغاز و در روز دوشنبه ۱۹ خرداد پایان می پذیرد.
 
وی افزود: تمامی داوطلبان متقاضی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه این سازمان که از فردا (دوشنبه) بر روی سایت سازمان قرار می گیرد می توانند در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند.
 
براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، قرار است آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۳ در روز پنحشنبه ۲۳ مرداد ماه ۹۳ برگزار شود لذا داوطلبان لازم است از روز دوشنبه ۲۰ مرداد ۹۳ تا روز چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.
 
اطلاعات مربوط به رشته های امتحانی و نحوه پذیرش آزمون کاردانی به کارشناسی، در روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش و نشریه پیک سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما