شناسهٔ خبر: 51191 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دامادی در نطق میان ‌دستور:

گروهی به دنبال ابزار ساختن از سیاست خارجی برای سیاست داخلی هستند

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه توافقنامه ژنو با اجماع مقامات ارشد نظام حاصل شده است، گفت: گروهی به دنبال ابزار ساختن از سیاست خارجی برای سیاست داخلی هستند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی با اشاره به مسائل هسته‌ای کشور اظهار داشت: گروهی به دنبال ابزار ساختن از سیاست خارجی برای سیاست داخلی هستند و همگان می‌دانند محال است، توافقنامه ژنو با اجماع مقامات ارشد نظام حاصل شده است، اما عده‌ای اندک می‌کوشند تا آن را سیاه جلوه دهند و از همه دستاوردهای آن چشم‌پوشی کنند.
 

وی افزود: کسانی که طی سال‌های اخیر بر همه کاستی‌ها و هزینه‌زایی‌ها چشم خود را بسته‌اند، امروز از گشودن فضا برای بحث کارشناسی درباره مذاکراتی محرمانه سخن می‌گویند، آنها به اندازه کافی بابت عملکرد گذشته خود زیر فشار، سوال و مواخذه جامعه هستند و ضرورت ندارد بیش از این خود را جلوی خواست و اراده اکثریت مردم قرار دهند، به جای این کارها باید از گذشته خود درس بگیرند.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: دستگاه بروکراتیک ناکارآمد و سنگین دولتی از پس مشکلات موجود به تنهایی بر نخواهد آمد و از سوی دیگر چند بحران اساسی کشور را تهدید می‌کند که از جمله آن می‌توان به مشکلات زیست‌محیطی، فساد سیستماتیک و مشکل اشتغال اشاره کرد.

دامادی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار رسیدگی به آنها توسط مسئولان مربوطه شد.

نظر شما