شناسهٔ خبر: 49550 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

من مورد توجه مردم هستم/ رهبری را پیروز انتخابات می‌دانم

رئیس بنیاد باران گلایه کرده که در دولت سابق محل یادمان ریاست جمهوری بسته شده و به او و دوستانش امتیاز پژوهشکده نداده اند.

به گزارش نماینده ؛ به نقل از جهان ، محمد خاتمی در پاسخ به اینکه آیا دوگانه خاتمی- هاشمی را در انتخابات ۹۲ پیروز می دانید، به ویژه نامه نوروزی شرق گفت: پیروز انتخابات مردم و انقلاب بودند.

وی افزود: من البته رهبری را هم پیروز این انتخابات می دانم.

خاتمی در پاسخ به سوال دیگر هم گفته است: رئیس جمهور سابقی که من باشم، هیچ توقعی از هیچکس و هیچ جا و از جمله دولت آقای احمدی نژاد و نیز برادر عزیزم آقای دکتر روحانی نداشته و ندارم و حتی گلایه‌ای هم از وضع خود نداشته‌ام. هرچند معتقدم که مسوولان در هر رده‌ای که باشند سرمایه‌های انقلاب و کشورند و نظام و دولت موافق آن است که از این سرمایه در مسیر بهروزی مردم و کشور بهره‌ بگیرد.

وی در عین حال گلایه کرده که در دولت سابق حتی محل یادمان ریاست جمهوری بسته شد و حتی از دادن یک امتیاز برای پژوهشکده نیز از ما دریغ شد.

این متهم فتنه همچنین مدعی شد که مورد "محبت و عنایت مردم است."

محمد خاتمی گرچه گاه و بیگاه در مواضع خود از نظام و انقلاب و وفاداری به آن حرف می زند اما هنوز توصیه مسئولان ارشد نظام و مردم را برای اعلام برائت از فتنه آمریکایی-اسرائیلی ۸۸ و رهبران آن بی پاسخ گذاشته است.

نظر شما