شناسهٔ خبر: 49270 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

«عیدی» مددجویان کمیته امداد پرداخت شد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت عیدی به مددجویان تحت پوشش این کمیته خبر داد.

به گزارش نماینده ؛  علی محمد ذوالفقاری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه عیدی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد معادل یک ماه مستمری مددجویان لحاظ و به حساب آن‌ها واریز شده است گفت: عیدی مددجویان به تفکیک خانواده‌های ۱، ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ به بالا و به میزان یک ماه مستمری آن‌ها پرداخت شد.


به گفته وی تعداد مددجویانی که از کمیته امداد عیدی دریافت کرده‌اند به میزان یک میلیون و ۷۸۰ هزار خانوار و چیزی در حدود ۴ میلیون نفر بوده است.


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) از گسترش طرح مددکار - خانواده این کمیته در سال ۹۳ خبر داد و اظهار کرد: این طرح در سال ۹۳ به صورت کامل اجرا خواهد شد و قصد داریم نرم‌افزار نظام جامع حمایتی خود را که در سال گذشته در پنج استان به خدمت گرفته شد، در تمامی استان‌های کشور به مرحله اجرا درآوریم.


ذوالفقاری ادامه داد:‌ در طرح مددکار خانواده به ازای تعداد خاصی از خانواده‌ها یک مددکار معرفی شده و آن فرد در جریان ریز مسائل و مشکلات خانواده قرار گرفته و فرآیند توانمندسازی خانواده‌ها را بررسی می‌کند این در حالیست که بر اساس این طرح قریب به ۲ هزار مددکار - خانواده، مددکاری خانواده‌ها را بر عهده گرفته‌اند.


وی همچنین به گسترش شبکه نیکوکاری توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری اشاره کرد و گفت: قصد داریم بر اساس این طرح تمامی نیازمندان را به صورت منطقه‌ای و محله‌ای شناسایی کرده و از طریق خیرین با ایجاد شبکه‌ای گسترده، به عنوان پیشخوان کمیته امداد نیاز این افراد را برطرف کنیم.

برچسب‌ها:

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۱-۱۱ ۲۲:۰۲سعید 0 0

    امروز 11 فروردین گفتن واریزشده!
    ولی تا به حالا واریز نشده نمیدونم چرا! خواهشن بررسی کنید.
                                

نظر شما