شناسهٔ خبر: 49138 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حجت الاسلام پژمانفر در واکنش به توقیف روزنامه 9 دی:

توقیف 9دی در زمان تعطیلی مجلس نشانگر اینست که اقدامی برنامه ریزی شده بوده

پژمانفر اینکه این توقیف در زمان تعطیلی مجلس و زمانی که نمایندگان در مجلس نیستند و نمی‌توانند مباحث خود را به نحو مقتضی از پشت تریبون مجلس مطرح نمایند، صورت گرفته نشانگر اینست که این اقدام با یک برنامه ریزی خاص صورت گرفته است.

حجت الااسلام پژمانفر در گفتگو با نماینده با تأکید بر اینکه سیاست یک بام و دو هوا در مسائل مناسب نیست، تصریح کرد: انتظارم از دولت اینست که شعارهایی که هم رئیس جمهور و هم وزیر ارشاد مطرح کردند را در عمل نشان دهند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه اشاره داشت: وقتی از وزیر ارشاد در کمیسیون فرهنگی در خصوص روزنامه بهار که همه اعتقادات ما مسلمانان را در ایام غدیر زیر سوال برده بود و توهین به ولایت کرده بود، توضیح خواستیم ایشان حتی مخالف توقیف چنین نشریه‌ای بود و معتقد بودند که باید به آن‌ها فرصت داد!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه توقیف این هفته نامه را نشانگر این دانست که می‌خواهند با برخوردهای تند منتقدین خود را کنار بگذارند و تأکید داشت: ما انتظار داریم که فرصت دهند در جامعه صدای مخالف هم شنیده شود و تنها انتظار نداشته باشند که همین یکی دو روزنامه و هفته‌نامه‌ای که مسائل را در فضایی که مطابق با نظر آن‌ها نیست مطرح می‌کنند، ساکت شوند و نتوانند انتقاد نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توقیف این هفته‌نامه در فضایی صورت گرفته که نمایندگان در مجلس نیستند و نمی‌توانند مباحث خود را به نحو مقتضی از پشت تریبون مجلس مطرح نمایند، اذعان داشت: اینکه این توقیف در زمان تعطیلی مجلس صورت گرفته نشانگر اینست که این اقدام با یک برنامه ریزی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نهایت وزیر ارشاد و دیگر عاملین این توقیف را به سعه صدر فراخواند و تأکید کرد: اجازه دهند حرف‌هایی هم از طرف مقابل شنیده شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما