شناسهٔ خبر: 48764 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حدادعادل:

مسئولان اجرایی در قبال سخنان مداخله‌جویانه بانکی‌مون و رفتار اشتون بی‌تفاوت نباشند

حدادعادل 1 رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس از مسئولان اجرایی خواست تا در قبال سخنان مداخله‌جویانه بانکی‌مون و رفتار اشتون بی‌تفاوت نباشند و گفت: لازم است تا وزارت خارجه نیز در مقابل اینگونه مسائل منفعلانه عمل نکند.

غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بیانیه مداخله‌جویانه دبیرکل سازمان ملل در مورد کشورمان اظهارداشت: اظهارات سخیف بانکی‌مون و همچنین عملکرد اشتون در سفر به ایران نشان می‌دهد با اینکه یک ماه از حضور پررنگ مردم در خیابان‌ها در روز 22 بهمن نگذشته دچار فراموشی شده‌اند و یادشان رفته مردم ایران نظری متفاوت از آنها دارند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه تصریح‌کرد: مسائل داخلی کشورمان نیاز به اظهارنظر غریبان ندارد و خود مصلحت خویش را بهتر می‌دانیم.

وی همچنین از مسئولان اجرایی خواست تا در قبال سخنان مداخله جویانه بانکی‌مون و رفتار اشتون بی‌تفاوت نباشند و تأکید کرد: لازم است تا وزارت خارجه نیز در مقابل اینگونه مسائل منفعلانه عمل نکند.

حدادعادل در پایان خاطرنشان‌کرد: خوب بود آقای بانکی‌مون یک کلمه هم راجع به حقوق بشر در سوریه و بحرین اظهار نظر کند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۲-۱۲-۲۴ ۱۱:۰۵حقگو 0 0

    بسم الله    سلام    انها که  به نحوه سخنان  اقای احمدی نژاد ایراد و خرده می گرفتند .   آیا شود که به سخنان و رفتار این آقا وخانم با گوشه چشم هم اعتراضی نمایند ؟!  یا حق 
                                

نظر شما