شناسهٔ خبر: 48359 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

گاف عجیب سایت رفسنجانی درباره حدادعادل + عکس

هاشمی+حدادعادل مسئول یا اداره کننده سایت آقای رفسنجانی در اثر بی‌اطلاعی ناشیانه طوری تصور کرده و القا می‌کند که فرد مذکور غلامعلی حدادعادل است که امیدواریم این نحوه تیترزنی و انتخاب عکس، بر اثر اشتباه و سهوی بوده باشد.

نماینده  -  پایگاه اطلاع رسانی یک فرد، در حقیقت تابلوی بی‌واسطه او با مخاطبین است. در عین حال اگر این پایگاه اطلاع رسانی متعلق به یک شخصیت سیاسی باشد حساسیت اداره آن چه بسا سخت‌تر خواهد بود.

چند سالی است که شاهدیم در موضوعات مختلف، پایگاه اطلاع رسانی آقای رفسنجانی مطالبی را درج می‌کند که فضای جامعه را ملتهب و یا سوتفاهم‌هایی را به وجود می‌آورد. درآخرین نمونه آن به مطلبی برمی‌خوریم با این عنوان "درخواست عجیب حداد عادل از هاشمی" در ذیل این مطلب معلوم می‌شود به بازخوانی خاطرات دهه ۶۰ ایشان پرداخته شده است.

نکته جالب آنکه در توضیح این تیتر که البته با عکس‌‌ غلامعلی حدادعادل و رفسنجانی همراه است درخواست حدادعادل از رفسنجانی این گونه مطرح شده : "آقایان حدادعادل و اسلامیت که گاراژ دارند آمدند و از لایحه وزارت راه در خصوص دولتی کردن گاراژهای بنادر انتقاد داشتند"

موضوع مهم و قابل توجه این است که در تیتر موضوع، عکس ومتن خاطره تناقضی آشکار وجود دارد که باعث حیرت است. شخصی که آقای رفسنجانی از وی خاطره نقل می‌کند غلامعلی حدادعادل نیست بلکه پدر مرحومِ وی "رضا حداد عادل" است .

شادروان رضا حدادعادل و مرحوم اسلامیت از افراد فعال و مورد اعتماد صنف حمل و نقل بودند که در آن زمان برای بیان مشکلات آن صنف با آقای رفسنجانی ملاقاتی کرده بودند.

مسئول یا اداره کننده سایت آقای رفسنجانی در اثر بی‌اطلاعی ناشیانه طوری تصور کرده و القا می‌کند که فرد مذکور غلامعلی حدادعادل است که امیدواریم این نحوه تیترزنی و انتخاب عکس، بر اثر اشتباه و سهوی بوده باشد.

سایت هاشمی

 

نظر شما